آزادی VPN بواسطه اینترنتی که اقتصادی می شود

ما دوست داریم اینترنت را به عنوان مکانی ببینیم که در آن آزاد هستیم برای اینکه پرسه بزنیم و معاشرت کنیم و چیزهایی یاد بگیریم.  اما اینترنت بوسیله توسط تجارت گرائی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. اینترنت دیگر یک فضای آزاد نیست بلکه یک محیط پر از اقدامات بازاریابی است. تنها اخبار خوب این است که ما می توانیم آزادی VPN را از این همه بدست آوریم.

vpn freedom

بازاریابی آنلاین و جمع آوری داده ها

بازاریابی آنلاین به عنوان لیست یا وب سایتی که محصولات و سرویس ها در آن لیست شده بوده شروع به کار کرد. اما بخاطر در دسترسی اینترنت، به سرعت تکامل یافته است. همه چیز بهینه شده است برای اینکه کسب و کار نمایان تر بشود. و آنالیز داده ها به قاعده تبدیل شود برای اینکه کسب و کار ها نمی توانند با روش های سنتی مشتریان خود را بشناسند. فروش آنلاین سودمند تر از داشتن یک مکان فیزیکی برای فروش شده است. بنابراین اکنون اینترنت با انواع محصولات پر شده است و داده ها کالا هستند. بدون اینترنت، کسب و کارها نخواهند دانست چگونه کالاهای خود را تبلیغ کنند. اینجا یک صنعت کامل پیرامون مجموعه داده ساخته شد.

اینترنت محصولات دیجیتال متصل شده است

بسیاری از ما قسمتی از زندگی خود را به صورت آنلاین می گذرانیم. ما به صورت آنلاین خرید می کنیم و با دوستانمان به صورت آنلاین صحبت می کنیم و همچنین به صورت آنلاین کار می کنیم. ما مشتاق دستگاههایی هستیم که بتواند بیشتر و بیشتر ما را به مطالب آنلاین اتصال دهد. این موجب پیدایش انواع دستگاه های جدید شده است. اخیرا، ما شاهد تکامل اشیاء عادی به لوازم فعال شده اینترنتی هستیم. قهوه سازهایی که می توانیم از طریق یک برنامه گوشی های هوشمند به آن متصل شویم. سیستم های هشدار که به ما اجازه می دهد وقتی دور از محل زندگی خود هستیم وضعیت منزلمان رابررسی کنیم. به زودی ما یخچالهایی را خواهیم داشت مقدار کالری دریافتی ما از رژیم غذایی را ارزیابی کند.

وقتی برای اولین بار این نوآوری ها اعلام شدند همه ما در مورد آنها هیجان زده شدیم. برخی از این پیشرفت های فن آوری بسیار مفید هستند. اما بیشتر آنها بکار نمی آیند و مضحک است مثلا کنترل بی سیم توالت .

آزادی VPN از اینترنت تجاری سازی شده

چیزی که واقعا پشت این محصولات است تنها تمایل برای فروش محصولات بیشتر نیست. جنبه تجاری دادن به اینترنت به اندازه کافی بد است. اما واقعیت دسیسه آمیز تر از تمایل ما به ابزارهای جدید است. این روزها حریم خصوصی آنلاین موضوع مهمی است. بسیاری از افراد یاد گرفته اند از آزادی VPN برای دور ماندن از NSA و دیگر سازمان های جاسوسی استفاده کنند. آزادی VPN کامپیوترها و تلفن های همراه ما را از جاسوسان آنلاین محافظت می کنند.

اما جاسوسی در اینجا متوقف نمی شود. خطر های بسیار زیادی وجود دارد. کسب و کارهای آنلاین ما باید قادر باشند تا داده های کاربر را بدست اورند تا همچنان به طور موثر محصولات خود را در بازار ارائه دهند. بنابراین آنها باید راهی پیرامون VPN پیدا کنند. به این معنی که سنسورهایی در خانه ها و ماشین ها و اداره ها قرار دهند. VPN اتصال اینترنت شما را امن می کند. هر برنامه کاربردی یا دستگاه که اتصال شما را استفاده می کند می تواند از VPN شما بهره ببرد. فقط مراقب باشید که هیچ انتقال داده ای از طریق شبکه ای که شما کنترل نمی کنید نباشد.با خرید کریو نیز این مزایا همانند وی پی ان را دارید.

vpnexpress.net/vpn-freedom-internet-commercialized/