اتصال به شبکه دفترکار با خرید کریو و خرید VPN

آیا در سفر هستید و ناگهان نیاز به دسترسی به فایل های مهم کاری خود که در اینترانت از سازمان شما واقع شده اند نیاز دارید؟ همه چیزی که نیاز دارید VPN یا شبکه خصوصی مجازی است که به شما کمک می کند از راه دور با ابزاری از شبکه مجازی به اینترانت متصل شوید.

connect-to-office-network-by-vpn

VPN واقعا چیست؟

VPN می تواند به عنوان یک شبکه توضیح داده شود که یک اتصال شبکه ایجاد می کند که بر روی شبکه عمومی مانند اینترنت به شکل امنی است. به عبارت ساده تر، این یک شبکه است که با بهره گیری از اینترنت دسترسی امنی به سازمان شبکه برای کاربر یا دفتری می دهد که در مکانی به لحاظ جغرافیایی دور واقع شده است.

چرا به خرید VPN نیاز داریم؟

دلایل بسیاری برای نیاز سازمان ها به خرید VPN و خرید کریو است. برجسته ترین دلیل این است که با استفاده از شبکه خصوصی مجازی کارمندان قادر به اتصال به شبکه از راه دور امن خواهند بود. برخی از مزایای آن به این شرح است: حریم خصوصی آنلاین و امنیت

VPN می تواند برای اتصال بیش از یک شبکه به روشی امن استفاده می شود. به همین دلیل است که کسب و کارها صرفنظر از بزرگ یا کوچک بودن، برای به اشتراک گذاری سرور به شبکه های خصوصی مجازی وابسته هستند.

با رمزگذاری VPN شما می توانید در مورد حفظ حریم خصوصی آنلاین و امنیت مطمئن باشید حتی در مواردی که بر روی شبکه های عمومی غیر قابل اعتماد مانند کافی شاپ ها یا هر کامپیوتر عمومی دیگر به اینترنت متصل هستید.

خرید کریو و خرید VPN

خرید VPN و نیز خرید کریو به شما کمک می کند محدودیت های جغرافیایی که بر روی وب سایت های خاص اجرا می شوند را دور بزنید. به عنوان بخشی از محدودیتهای جغرافیایی، برخی وب سایت ها تنها در برخی مناطق خاص مشاهده می شوند. همانطور ترافیک اینترنت از طریق شبکه خصوصی مجازی مسیریابی شده است، این طوری نشان می دهند که کاربر از همان موقعیت مکانی متصل شده است، اگرچه او ممکن است در واقع هزاران مایل دورتر واقع شده باشد.

پروتکل های مختلف مورد استفاده

در صحبت از پروتکل ها برای شبکه خصوصی مجازی چهار بخش اصلی برای استفاده وجود دارد. آنها : PPTP یا Point to Pint Tunneling Protocol، L2TP یا Layer 2 Tunneling Protocol، SSL یا Secure Socket layers و در نهایت Open VPN است. این پروتکل ها به رمزگذاری داده ها کمک می کنند در حالیکه داده ها را در حال ارسال رمزگذاری می کنند و در حال دریافت رمزگشایی می کنند. در حالیکه مزایا و معایبی برای هر پروتکل وجود دارد، توصیه می شود SSL یا Open VPN باید در صورت سردرگمی استفاده شوند.

به عنوان آخرین مزیت خرید VPN و خرید کریو راهی ارزان، کارآمد برای راه اندازی یک شبکه خصوصی برای اتصال دفاتر از راه دور به یکدیگر است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online