بازرسی عمیق پکت

فیلتر شکن پیشرفته

بازرسی عمیق بسته های اینترنتی

به جرات میتوان گفت پران قیمت ترین هزینه فیلتر اینترنتی در ایران صرف میشود. در حال حاضر در سیستم فیلترینگ ایران ، تنها سایت ها فیلتر نمیشون. بلکه روش های دور زدن این فیلتریگ که همان فیلتر شکن ها هستند نیز فیلتر میشود.

در حال حاضر این روش فیلترینگ از طریف DPI یا Deep packet inspection می باشد که شاید بهترین ترجکه باری اون همان بازرسی عمیق بسته های اینترنتی است.

در این روش ، در واقع کلیه فعالیت های کاربر زیر نظر سرویس دهنده قرار دارد و تنها این فیلترینگ محدود به مسدود کردن سایت ها برای کاربران نیست. بلکه کل فعالیت های اینترنتی کاربر در نظر سرویس دهنده هست و تک تک بسته های دیجیتالی تحت شبکه که از طریق سرویس دهنده اینترنت وارد فضای مجازی میشود نیز تحت نظر قرار میگیرد.

در جال حاضر دو نوع از بسته هایاینترنتی در شبکه اینترنت ایران تحت نظر میباشد. پکت های HTML و پکت ها DNS

فیلتر شکن جدید

بازرسی پکت های HTML

در این روش ، تنها به آدرس سایتی که کاربر مراجعه میکند ، احاطه ندارد. بلکه محتوای سایت نیز بررسی میشود. به عبارتی ، اگر محتوای سایت نا مناسب اما سایت فیلتر نبود ، همونا صفحه فیلتر ، ور اگر خیلی حاد بود به صورت هوشمند کل صفحات نیز فیلتر میشوند.

بررسی دستور های GET

در واقع در این دستور ، در خواست کاربر با محتوا چک میشود

بررسی دستور های POST

در این دستور ، پاسخ سرور به درخواست کاربر چک میشود.

بررسی سایر  دستور ها

در واقع کلیه پروتکل HTML نیز زیر نظر این سیستم بوده و برررسی میشود که آیا محتوای غیر مجایز رد و بدل میشود یا نه؟

 

بازرسی پکت های DNS

پیشرفته ترین روش فیلترینک این روش بوده که حتی سایت با وجود رمز نگاری نیز فیلتر میشود.

بررسی رکورد A

در این روش ، آدرس سایت با بانک اطلاعاتی فیلترینگ چک شده و اگر در آدرس صفحه قسمتی از او این آدرس بود بلافاصله پاسخ دروغین به کاربر میرسد.

 

راه حل ما

online+shopping5

در واقع ما ، کلیه این روش ها را بررسی و جدید ترین مند های فیلتر شکن را برای خرید عموم فراهم نموده و آماده فروش میباشد.

فیلتر شکن های ما شامل تونل و VPN مباشد که میتوانید با کلیه کارت های عضو شتاب خریداری کنید. کافیست بر روی خرید کلیک نموده ، به سایت بانک هدایت شده ، و پس از پرداخت آنلایت ، اکانت vpn فیلتر شکن خود را دریافت کنید.