با خرید VPN محدودیت SOPA را دور بزنید

“SOPA” به معنی قانون توقف حریم خصوصی آنلاین است. اولین بار در ایالات متحده معرفی شده تا قدرت بیشتری به سازمان های اجرای قانون بدهد. این قانون به این دلیل توسعه یافت که اگر افراد از آن می گذشتند سازمان های اجرای قانون می توانند به درستی در مقابل هر یک از جرایم آنلاین اقدام کنند و حتی کسانی را که متهم به انجام جرم هستند را به زندان محکوم کنند.

Bypass SOPA with VPN

اگرچه “SOPA” برای آسایش مردم توسعه داده شده است اما متاسفانه این در مقابل آنها عمل می کند. از آنجاییکه اینترنت جایی برای آزادی افکار است، هر کسی می تواند احساسات و طرز نگرش در مورد هر چیزی را به صورت آزادانه بیان کند. اما در “SOPA” ریسکی برای انجام برخی کارها وجود دارد. اگر کسی چیزی مانند یک خبر یا یک تصویر را که به او تعلق ندارد پست بگذارد و کسی در برابر این حرکت ادعایی داشته باشید، پس او می تواند در معرض خطر باشد.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد شامل وب سایتهای مشهور از جمله yahoo، google زمانی که این لایحه تصویب شد آنها را حذف کردند. بعد از رد کردن قانون “SOPA” اکنون مردم برای دسترسی به بسیاری از وب سایت هایی که مسدود شده اند ناتوان هستند.

خرید VPN راه خلاص شدن از این محدودیت

بهترین راه برای رهایی از این محدودیت یا برای دسترسی به وبسایت هایی که مسدود شده اند استفاده از ابزاری برای دور زدن است. در این مورد بهترین گزینه خرید VPN است، زیرا به نانشناس ماندن کمک می کند و شما را قادر به دسترسی به وبسایت هایی می کند که به طور معمول قابل دسترسی نیستند.خرید VPN و خرید کریو در سایت هایی مانند parsvpn.online انجام میشود

هدف از خرید VPN چیست؟

VPN مخفف شبکه خصوصی مجازی است که به طور کلی داده ها را رمزگذاری می کند. هنگامیکه شما مایل به بازدید از یک وب سایت هستید اما متاسفانه این وب سایت با توجه به نگرانی حریم خصوصی مسدود شده است پس VPN می تواند بهترین گزینه برای شکستن این ساختار باشد.

VPN چه کاری انجام می دهد؟

VPN شما را قادر به استفاده از آدرس های IP متفاوت می کند، آنها هویت جدید شما هستند. از آنجاییکه این سایت های مسدود شده است، آنها تنها قادر به ردیابی شما از آدرس های IP شما هستند. بنابراین اگر به نحوی آدرس IP شما تغییر کند، هیچ کسی بعد از آن شما را ردیابی نخواهد کرد و شما می توانید به صورت ناشناس به سایت ها دسترسی یابید.

هنگامیکه شما از سرویس VPN خرید و استفاده کنید، در اینجا سروری بین شما و سایت های هدف وجود خواهد داشت. بنابراین هنگامیکه تلاش می کنید به سایت دسترسی پیدا کنید ، داده های شما در تونل های مختلف رمزگذاری خواهند شد و شما توسط IP رائه شده توسط سرور به سایت می رسید. با این روش از شر محدودیت “SOPA” رها می شوید.