خرید کریو،خرید سوپرکریو،خریدkerio vpn،خرید،کریو پرسرعت،مدل icp/ip

آیا تا به حال به معنای tcp/ip توجه کرده اید ؟ اگرچه osi به عنوان یک مدل مرجع طراحی و روانه ی بازار فروش شد ، ام استاندارد open در شبکه ی جهانی اینترنت بر اساس مدل tcp/ip شکل گرفت که دلیل آن نیز گسترش اینترنت در یک فضای غیرساخت یافته و عجیبی بوده است.مدل icp/ip دارای 4 لایه شامل

1 – host to netword

2 – internet

3 – transport

4 – application

در مدل tcp/ip 2 لایه فیزیکی و دیتا لینک را با هم ادغام کرده و لایه شبکه را تشکیل داده اند.اگر چه به نظر می رسد این لایه باید همان کارهای دو لایه پایینی osi را انجام دهد.

لایه اینترنت معادل همان لایه شبکه است با این تفاوت که در لایه اینترنت ارتباط به صورت ناشناسا نیز می تواند یرقرار شود. در صورتی که در لایه شبکه همه ی ارتباط ها شناسا یا ولید است.

تفاوت سرویس های کریو و سوپر کریو در نوع ارتباط دهی انها می باشد که سرورهای سوپر کریو دارای قدرت سخت افزاری بیشتری نسبت به کریو می باشد. باخرید یک اکانت می توانید به تمام سرویسها از جمله (کریو – تونل – اس اس ال – pm9 – اوپن وی پی ان – وی پی ان موبایل شامل pptp و openvpn)

مزایای منابع تغذیه خطی در چیست ؟

1 – طراحی مدارها بسیار ساده صورت می گیرد 2- منابع تغذیه خطی می توانند بار زیادی را تحمل کنند 3 – تولید نویز ناچیز – در کاربردهای توان پایین ارزان تر می باشند.

خرید کریو و وی پی ان در 1 ثانیه بدون نیاز به داشتن اطلاعات کافی – سایت شاه وی پی ان دارای بهترین متخصصین در حوزه مانیتورینگ سرورها و دارای بهترین کیفیت و استاتیک دارای بهترین سرورهای کریو،خریدvpn،خرید ساکس می باشد.کریو،vpn،کریو ارزان قیمت،کریو پرسرعت