خرید VPN کریو برای رفع محدودیت جغرافیایی

ما در عصر شگرف فن آوری زندگی می کنیم. ما می توانیم با تلفن های همراه خود با جهان صحبت کنیم. ما میتوانیم فیلم ها را روی تبلت خود تماشا کنیم و حتی تلویزیون های ما هوشمند شده اند. تلویزیون هوشمند چیست؟

ما می دانیم با استریمینگ می توانیم ویدئو ها و فیلم ها را روی تلفن یا تبلت و حتی روی کامپیوترهای خانگی خود تماشا کنیم. اکنون تولید کنندگان تلویزیون مجموعه های خود را طراحی می کنند که شامل ادغام اینترنت با تلویزیون است. در حال حاضر، علاوه بر برنامه های عادی ای که روی تلویزیون های خود دریافت می کنید، به رسانه های آنلاین و شبکه های خانگی نیز دسترسی خواهید داشت. با این دستگاه شما می توانید از فیلم ها، ویدئو ها و حتی عکس ها و همچنین دیگر مطالب وب لذت ببرید. توسعه تلویزیون های هوشمند انقلابی در جهان تلویزیون ها است.

یکی از معایب تلویزیون های هوشمند این است که شما محدود به برنامه هایی هستید که در کشور شما پخش می شوند. راه دور زدن آن استفاده از شبکه خصوصی مجازی یا VPN است. این شبکه های خصوصی هوشمند آدرس IP شما را از ارائه دهندگان مطالب محافظت می کنند. راهی که آنها اینکار را انجام می دهند، فراهم کردن یک آدرس IP جدید از کشوری است که میخواهید به مطالب آن دست یابید.

buy-vpn-to-bypass-geo-restriction

خرید VPN کریو برای رفع محدودیت جغرافیایی

اگر کشوری که در آن هستید برای برنامه هایی مانند Netflix اجازه تماشا ندارید، با خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online می توانید این محدودیت را دور بزنید. اتصال تلویزیون و برنامه های تلویزیون هوشمند به بینندگان اجازه دسترسی به سرویس های وب ها را می دهد.

چطور می توان بر روی تلویزیون هوشمند VPN راه اندازی کرد؟

پس از خرید وی پی ان یا کریو نیاز به راه اندازی VPN خرید شده دارید. اگر تلویزیون هوشمند شما اجازه بدهد، شما می تواند به سادگی تنظیمات DNS را برای ارائه دهنده VPN که انتخاب کرده اید نصب کنید. اگر تلویزیون هوشمند شما اجازه تنطیمات DNS را ندهد، شما می توانید از گزینه های به اشتراک گذاری تحت تنظیمات کامپیوتر استفاده کنید. آنها از طریق هر دو کابل و شبکه های Wi-Fi کار می کنند.

برخی از گزینه هایی که شما می خواهید در هنگام در نظر گرفتن یک VPN برای تلویزیون هوشمند خود توجه کنید، این است که شما طرحی با سرعت بالا و عدم محدودیت داشته باشید. به این ترتیب، شما محدودیتی در لذت بردن از وقایع آنلاین نخواهید داشت. شما می توانید به آسانی اطلاعاتی از سایتی که VPN را برای آنجا انتخاب کرده اید داشته باشید.

ارائه دهندگان VPN بسیار خوبی وجود دارند. شما می توانید آن ها را در اینترنت پیدا کنید، قیمت های آنها را بررسی کنید و همچنین دیکر اطلاعاتی را که شما برای تصمیم گیری دارید را بدست آورید. برخی از آنها از کمتر از 5 دلار در ماه برای سرعت وپهنای باند نامحدود شروع می شوند.

با این سیستم ، شما می توانید تلویزیون هوشمند خود را ارتقاء دهید و حتی آن را هوشمندتر کنید. با سرویس های VPN برتر شما همیشه به تماشای برنامه های ورزشی مورد علاقه مانند NBA، MLS، La Liga، FA Premier League و دیگر برنامه های رایگان بنشینید.