دلایلی برای خرید VPN کریو

خرید یک شبکه خصوصی مجازی VPN مانند کریو بر روی دو هدف اصلی تمرکز دارد:

  • برای پنهان کردن و رمزگذاری سیگنال های دیجیتال شما، غیر قابل کشف کردن فعالیت های شما برای دیگران
  • تغییر آدرس IP شما که از کشور و منطقه ی دیگر ظاهر شود.

افزایش علاقه به استفاده از حریم خصوصی اینترنت و جلوگیری از ردیابی دیجیتالی خرید VPN را مورد پسندتر کرده است.

در اینجا هفت دلیل وجود دارد که ممکن است شما خرید VPN را در نظر بگیرید.

why we buy VPN

دلایل خرید VPN و خرید کریو

  • Wi-Fi کافی شاپ یا اینترنت رایگان هتل هیچ کدام قابل اطمینان نیستند. سیگنال ها برای هر کسی که به اندازه کافی برای استراق سمع زرنگ باشد پخش می شوند. هکرها می توانند اطلاعاتی که در حال به اشتراک گذاری آن هستید را قطع کنند. یک VPN سرمایه گذاری فوق العاده ای است اگر به طور مکرر به سفر می پردازید یا دوست دارید در کافی شاپ یا کتابفروشی ها به انجام کارهایتان مشغول باشید. پس از آن Wi-Fi عمومی می تواند برای انجام کارهای بانکی یا خرید آنلاین امن باشد.
  • در طول سفر خارجی شما سایتهای عمومی ای را پیدا خواهید کرد که در آن مناطق مسدود شده اند. سرویس هایی مانند Pandora, Hulu, Netflix یا Amazon Prime را به علت توافق های حق کپی رایت نمی توان با آدرس IP خارجی تماشا کرد. با استفاده از VPN، شما می تواند از آدرس IP امریکا استفاده کنید و در طول سفر به این برنامه ها دسترسی داشته باشید.
  • جلوگیری از شبکه های محدود شده. سیاست های استفاده قابل قبول محدودیت هایی را برای مشاهده سایت های خاص اعمال می کنند، حتی دسترسی به ایمیل را نیز شامل می شود. یک اتصال VPN به شما اجازه به این محتوا را می دهد و داده های خصوصی مرورکردن های شما را رمزگذاری می کند و نگه می دارد.
  • دانلود کردن و آپلود کردن فایل ها به طور خصوصی. VPN همه فایل ها و اسناد را رمزگذاری می کند و در برابر مشاهده افراد غیر مجاز امن نگه می دارد. ابزاری مفید برای اطلاعات اختصاصی و فایل های مشتری است.
  • استفاده از موتور جستجو بدون نگه داشتن گزارش جستجوها. موارد جستجو شده با آدرس IP شما گزارش گیری می شود. VPN برای خصوصی نگه داشتن جستجوهای شما ضروری است.
  • امن نگه داشتن تماس های VOIP. مکالمات Voice-Over-IP شما اغلب به سادگی قابل گوش دادن هستند. سرویس هایی مانند Skype، Lynce یا دیگر چت های خصوصی می توانند با استفاده از VPN خصوصی نگه داشته شوند. به خصوص برای مواردی مهم است که کسب و کار شما با VOIP است و شما می خواهید این مکالمات مشتریان امن نگه داشته شوند.
  • خصوصی نگه داشتن اطلاعات شخصی. اگر شما اعتقاد قوی به حفظ حریم خصوصی و حق دور نگه داشتن فعالیتهای خود از نظارت دارید، این می تواند تنها دلیل برای استفاده از یک VPN باشد.

یکی از دلایل انحطاط خرید VPN کریو این است که سرعت اتصال شما را تا 40% بسته به نوع پیکربندی کاهش می دهد. با افزایش سرقت هویت و هک، خرید VPN می تواند یک گام در حفاظت از کسب و کار شما باشد که از هر کاهش سرعت با ارزشتر است.