فیلتر شکن ویندوز

شبکه متصل ذخیره سازی NAS

یک فایل سرور که به شبکه متصل می شود. یک دستگاه NAS شامل یک سیستم عامل slimmed-down و فایل سیستم و فرایندهای یگانه I/O درخواستی بوسیله یپشتیبانی پروتکلهای تقسیم فایل متداول ، CIFS برای ویندوز و NFS برای یونیکس است. این تنها حاوی اشتراک گذاری اجزای یک فایل سرور است و نمیتواند برنامه های کاربردی مانند سرور هدف- کلی را اجرا نمی کند.
فقط با وصل آن
استفاده از پروتکل های LAN قدیمی مثل TCO/IP بر روی اینترنت، NAS بیشتر ذخیره سازی ها را قادر میسازد تا به سرعت بوسیله یک سوییچ یا روتر به شبکه اضافه شوند. وقتی نرخ انتقال شبکه از اینترنت به اینترت سریع به اینترنت گیگا بیت افزایش یابد، درایوهایNAS به سرعتهای برابر با درایوهای سرور داخلی افزایش پیدا می کند (دخیره سازی متصل مستقیم را ببینید). دروازه NAS ، SAN و NetApp Filer .

1

شبکه وی پی ان

2

توان صنعتی NAS

لوازم شبکه مورد پسند عام دستگاه NAS . واحدهای سطح بالا مثا این می توانند تعداد زیادی ترابایت زخیره سازی واگذار کنند و ضرورتهای قابل اطمینان قطعی برای شرکت های بزرگ ارائه کنند.

از وی پی ان ویندوز میتوانید برای باز کردن سایت ها استفاده کنید

 

3

SOHO و استفاده شخصی
در سال 2002،Iomega یک خط از دستگاههای NAS برپایه RAID را تولید کرد. مناسب شده برای کسب و کارهای کوچک است، این مدل شامل یک جایگزین یدکی آماده برای جایگزین کردن درایو خراب است.

تمامی سرویس های ما بر روی هارد درایور های raid پیکربندی شده و با بهترین کیفیت ارایه میگردد

4