مزایا و منافع VPN برای شما چیست؟

کاربران چه منافعی از خرید VPN و خرید کریو در کسب و کارهای خوب می برند؟

vpn-use-benefit

یک VPN یا شبکه خصوصی مجازی راهی برای برقراری اتصال شبکه امن برای مسافت های طولانی است. VPN ها به طور معمول توسط کسب و کارها یا سازمان ها بیشتر از افراد پیاده سازی می شوند، اما شبکه های مجازی می توانند از شبکه های درون خانه نیز استفاده شوند. در مقایسه با فن آوری های دیگر، خرید VPN ها مزایای متعددی را ارائه می دهند، به خصوص مزایایی برای شبکه های محلی وایرلس که شما می توانید این خرید VPN و خرید کریو را از parsvpn.online انجام دهید.

برای سازمان هایی که به دنبال ارائه زیر ساخت امن شبکه هستند، خرید VPN دو مزیت بر فن آوری های جایگزین دارد: صرفه جویی در هزینه ها و مقیاس پذیری شبکه. برای کلاینت های دسترسی به این شبکه ها، VPN برخی مزایای سهولت در استفاده را به ارمغان می آورند.

صرفه جویی در هزینه ها با خرید VPN و خرید کریو

یک VPN می تواند در چندین موقعیت سرمایه شرکت را حفظ کند:

  • حذف نیاز به خطهای اجاره ای برای مسیرهای طولانی
  • کاهش هزینه های تلفن از راه دور
  • حذف هزینه های پشتیبانی

VPN در مقابل خطهای اجاره ای – سازمان های به طور تاریخی نیاز به اجازه ظرفیت شبکه مانند خط های T1 برای رسیدن به اتصال امن بین مکان های دفاتر خود داشتند. باخرید VPN، شما از زیر ساخت شبکه عمومی از جمله اینترنت استفاده می کنید تا این ارتباطات را ایجاد کنید و از طریق خطهای اجاره محلی ارزانتر یا حتی فقط از طریق اتصالات پهنای باند ارائه دهنده سرویس اینترنت (ISP) که در نزدیکی است به شبکه خصوصی دسترسی می یابید.

هزینه های تلفن از راه دور– یک VPN همچنین می تواند جایگزین سرورهای دسترسی از راه دور شود و همچنین اتصالات شبکه دایال آپ برای مسافت های طولانی که استفاده از آنها در گذشته توسط مسافران مربوط به کسب وکار که نیاز به دسترسی به اینترانت شرکت خود داشتند متداول بود. برای مثال، با خرید VPN و خرید کریو اینترنت، مشتریان تنها نیاز به اتصال به نزذیکترین ارائه دهنده که معمولا محلی است دارند.

هزینه های پشتیبانی– با VPN ها هزینه های حفاظت از سرورها کمتر می شود زیرا سازمان ها می توانند پشتیبانی مورد نیاز را از ارائه دهندگان حرفه ای ثالث دریافت کنند. این ارائه دهندگان از طریق ارائه خدمات به مشتریان کسب و کار باعث کاهش هزینه ها می شوند.

مقیاس پذیری شبکه VPN

هزینه برای یک سازمان از ایجاد یک شبکه مجازی اختصاصی ممکن است در ابتدا مقرون به صرفه باشد اما به صورت نمایی با رشد سازمان افزایش می یابد. برای مثال، یک شرکت با دو دفتر شعبه، می تواند تنها یک خط اختصاصی برای دو موقعیت مکانی مستقر کتد اما چهار دفتر شعبه نیاز به اجاره 6 خط برای اتصال مستقیم آنها با هم دارند، سازمانی با شش دفتر شعبه نیاز به اجازه 15 خط دارد .

اینترنت مبتنی بر VPN ها از این مشکلات مقیاس پذیری با دسترسی ساده به خطهای عمومی و قابلیت دسترسی راحت شبکه اجتناب می کنند. به ویژه برای مکان های دور و بین المللی، VPN دسترسی برتر و کیفیت خدمات را ارائه می دهد.

استفاده از VPN

برای استفاده از VPN، هر کلاینت باید نرم افزارهای مناسب شبکه یا پشتیبانی سخت افزار روی شبکه محلی و کامپیوترها را داشته باشد. هنگامیکه راه اندازی به درستی انجام شده باشد، استفاده از VPN بسیار آسان است و گاهی اوقات می توان تنظیمات را طوری انجام داد که به طور خودکار به عنوان بخشی از شبکه فعال شود.

فن آوری VPN همچنین با شبکه های Wi-Fi محلی به خوبی کار می کنند. برخی سازمان های از VPN ها برای اتصالات امن وایرلس درون اداره استفاده می کنند. توسط خرید VPN ها حفاظت قوی بدون اثر بیش از حد روی عملکرد آنها را فراهم می کنید.