پیشگیری از نفوذ پذیری SSL با خرید VPN اندروید

استفاده و خرید VPN  و خرید کریو ها از سایت هایی مانند parsvpn.online برای اندروید به مردم کمک می کند که تلفن ها و تبلت های خود را از آخرین تهدیدان امنیت موبایل امن نگه دارند. Trend Micro یک آسیب پذیری SSL جدید کشف کرده است که کاربران اندروید را تحت تاثیر قرار می دهد. این آسیب پذیری می تواند احراز هویت جعلی کند و یک پنجره برای مدت طولانی باز کند. اجازه می دهد تا نرم افزارهای مخرب از طریق سیستم دفاع موبایل دریافت کنند. خرید VPN و خرید کریو ها برای اندروید لایه اضافی از امنیت را برای ترافیک اینترنت اضافه می کنند که می تواند به دفع این حملات کمک کند.

avoid Android SSL Vulnerability with VPN

سوء استفاده از SSL

چندی پیش، یک مشکل اجرا در دستگاه های Apple پیدا شد. مانند این، موضوع احراز هویت SSL جدید برای اندرویدکه مربوط به به احراز هویت اتصال مناسب بود. در این زمان، در می یافتند که یک بخش از یک کد خراب شده است. به این معنی که یک مجموعه کامل از سوء استفاده ها است که می تواند در مقابل کاربران اندروید استفاده شود. احراز هویت SSL برای تایید ارتباطات بین دستگاه های تلفن همراه و جریان اصلی برنامه میزبانی سرور استفاده می شود. همچنین سرورهای سرویس هایی را که در سیستم عامل اندروید پیدا شده اند را تحت تاثیر قرار دارد.

با عدم خرید VPN هکرها قادر به استفاده از کد معیوب برای فریب سرورهای SSL هستند. سرورها به آنها اجازه تمام به عنوان ترافیک قانونی می دهند. هکرها پس از آن قادرند همه را بدست آورند زیرا اکثر سیستم های ضد هک نمی توانند آن را تشخیص بدهند. این به هکرها اجازه می دهد که برای مدت طولانی تری دسترسی داشته باشند و به آنها توانایی تزریق محموله های بزرگتر را می دهد. جریان داده های کاربران اندروید می تواند برای ماه ها با داده های آلود بارگیری شوند بدون اینکه کسی متوجه شود.

کاربران اندروید در گذشته قربانی بسیار از هک ها شده اند به خصوص به دلیل اینکه کاربران اندروید بیشتر از کاربران هر نوع سیستم عامل دیگر هستند. تعداد مطلق کاربران اندروید هکرها را جذب می کند برای اینکه یک سوء استفاده موفق می تواند قربانیان بیشتری را فریب دهد. با این حال، این سوء استفاده  SSL متفاوت است، برای اینکه روش خاص از سلب اعتبار مالی کاربران از هر دوره دارد که یک معامله انجام شده است. بخاطر احراز هویت تقلبی SSL، حمله به هکرها اجازه می دهد که روی ترافیک کاربران حتی سایتهای بانکی امن جاسوسی کنند. جاسوسی روی ایمیل و رسانه های اجتماعی با بهره بردای نسبت به آنها چیزی نیست.با خرید VPN کاربران از تمام این خطرات مصون میمانند.

هکرها سوء استفاده از SSL را به خاطر سهولت آن انتخاب می کنند

سوالی که اغلب پرسیده می شود، چرا یک SSL سوء استفاده می شود؟ حملات متداول دیگر به خوبی در مقابل سیستم عامل اندروید کار می کنند. Seven Shen یک تحلیلگر تهدیدات موبایل به Trend Micro روش فرار را در یک وبلاگ توضیح داده است. او گفته است که یک دلیل این است که ترافیک SSL به راحتی قابل توجه نیست. به این معنی که هکرها می توانند تعداد زیادی کد را تزریق کنند که به سرعت کشف نخواهد شد. سیستم های تجزیه و تحلیل ترافیک مبتنی برای TCP متداول این را انتخاب نمی کنند. او همچنین گفت وارد شدن به سرویس های SSL و سرورها برای هکرها آسان است. این ممکن است برخی کاربران را دچار شک کند، اما به یاد داشته باشید که SSL می تواند به آسانی از طریق میزبان های وب یا از طریق حساب کاربری توییتر خریداری شود.

یک مشکل بزرگ با این نوع حملات SSL جدید این است که می تواند و احتمالا پیچیده تر نیز خواهد شد. مدیران سرور و دیگر سیستم های آسیب دیده باید با تحلیلگران امنیت همکاری کنند تا آدرس های ایمیل مخرب و URL مرتبط به سوء استفاده ها را از بین ببرند.