چرا به VPN شخصی نیاز داریم؟

چرا VPN ؟

  • زیرا امنیت عالی به خاطر وجود مجرمان اینترنتی و سارقان هویت را می خواهید.

به طور کلی یک VPN (شبکه خصوصی مجازی) فن آوری ای است که به شما اجازه می دهد تا از هویت آنلاین خود و مسیر داده هایتان محافظت کنید. فایروال ها تنها داده های شما را در خود کامپیوتر محافظت می کنند و آنتی ویروس ها نرم افزارهایی برای حافظت در مقابل ویروس ها هستند. تنها یک VPN است امنیت و حریم خصوصی را وقتی داده ها کامپیوتر شما را ترک می کند فراهم می کنند.

security

  • شما ارائه دهنده سرویس اینترنت خود یا مالک شبکه ای که از طریق آن متصل می شوید برای اینکه بر کارهایی که به صورت آنلاین انجام می دهید وارد شود، نظارت کند، و/یا کنترل داشته باشد را نمی خواهید.

ما اتصالمان به اینترنت را “اتصال اینترنت خودمان” می نامیم در صورتیکه این درست نیست. ما اغلب دسترسی به اینترنت را در شرایط و دوره های نا مناسبی اجاره می کنیم.

معمولا هیچ نیت بدی وجود ندارد اما اسناد بسیاری وجود دارد حتی در ایالات متحده حقوق حریم خصوصی توسط تعدادی از ارائه دهندگان اینترنت، موتورهای جستجو و صاحبان وب سایتها نادیده گرفته شده است.

ما اعتقاد داریم این حق فردی برای همه است که داده های آنها در امنیت باشد و از حریم خصوصی انها حفاظت بشود. شرکت های تجاری نمی خواهند به این فکر کنند که داده های خصوصی شان را بدون رمز گذاری VPN  بر روی اینترنت ارسال کنند.

 

  • شما می خواهید آدرس IP خود را پنهان کنید بنابراین هویتتان و مکان خود را حفاظت می کنید.

ارائه دهنده اینترنت شما (ISP) ، یا مالک اینترنتی که شما از طریق ان اتصال پیدا می کنید، آدرس IP شما انتشار می دهند. آدرس IP چیزی منحصر به فرد مانند شماره تلفن است. می توان از طریق آن مکان کلی و دیگر اطلاعات در مورد شما را پیدا کرد. هر وب سایتی که شما با استفاده از آن بازدید کرده اید بوسیله مالک وب سایت ضبط شده است؛ ارائه دهنده سرویس اینترنت شما و دیگران با این اطلاعات می توانند کارهای زیادی انجام دهند. این اطلاعات ممکن است برای سال های سال ذخیره شده باشند.

سرویس WiTopia’s VPN جلوی این موارد را صور یک IP ناشناس می گیرد که مانع این می شود آدرس IP  واقعی شما توسط کسی دریافت شود. هیچ کس، حتی ارائه دهنده سرویس اینترنت شما، وب سایتی که بازدید کردید، موتور جستجو قادر به دیدن آدرس IP  واقعی شما نخواهند بود.

حتی بهتر از آن، شما می توانید آدرس IP را از هر کشور که دروازه VPN داشته باشد استفاده کنید و به هر جایی که می خواهید در هر زمان دلخواه تعویض کنید، بدون اینکه هیچ هزینه اضافی ای پرداخت کنید. عوض کردن کشور تنها چند لحظه طول خواهد کشید.

شما خاطر جمع خواهید بود که وقتی که سرویس VPN شما فعال است، حریم خصوصی آنلاین شما حفاظت شده است، مکان شما دیده نمی شود و شما در کمال گمنامی به وب گردی می پردازید.

  • شما نمی خواهید موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo ، AOL ،Bing همه ی کارها و جستجوهایی که شما انجام را ذخیره کنند.

prevent search engine save data

مانند ISP شما ، موتورهای جستجو نیز همه جستجو های شما را  ضبط کنند. در مورد موتورهای جستجو، ممکن است هر جستجوی اینترنت که تا کنون داشته اید برای آدرس IP  شما ذخیره و فهرست شده باشد.

 

چرا این تا این حد مهم است؟

برای اینکه به طور معمول یک آدرس IP  را برای مدت زمان زیادی نگه می دارید و احتمالا جستجوهایی که اطلاعات شخصی (نام، آدرس شما) نیاز دارند انجام می دهید. وقتی این جستجوهای شناسایی شخصی بدون تغییرات زیاد آدرس IP فهرست شود و ذخیره شود، در میان هزاران نفری که که جستجو انجام داده اند حریم خصوصی شما از دست خواهد رفت. متاسفانه، ما طوری با جستجو در اینترنت سروکار داریم ، که گویی یک محیط خصوصی است، اما این طور نیست. در حقیقت خیلی دور از آن است.

  • شما از Wi-Fi Hotspot استفاده می کنید.

hotspot

Wi-Fi Hotspots، چه به صورت رایگان باشد چه با هزینه، به طور وحشتناکی نا امن هستند اگرچه اکثریت متوجه آن نمی شوند. به معنای واقعی کلمه شما معمولا تمام داده های خود را به صورت واضح بدون هیچگونه امنیتی منتشر می کنید. این می تواند شامل e-mail ، IM messages ، جستجوها و هر نوع داده ای که از طریق شبکه بی سیم می فرستید یا دریافت می کنید باشد.

این بصورت ترسناکی برای هر کسی آسان است تا بدون اطلاع داشتن شما در داده های شما سرک بکشد و یا آنها را بدزد. با توجه به آسانی جرایم، و این حقیقت که Wi-Fi Hotspots به طور معمول بوسیله مردم با تغییرات کوچک در بسته هایشان تکرار شده است ، Wi-Fi Hotspots مکان وسوسه انگیزی برای مجرمان است.

در حقیقت، ما ازینکه این اتفاق اغلب چگونه می افتد مطمئن نیستیم ، حتی ممکن است بسیار نادر باشد. با این وجود، با وجود جرایم داده ها، تنها یکبار کافی است تا یک خرابی جدی در زندگی شما بوجود آورد.

با سرویس WiTopia VPN شما حتی می توانید از طریق لپ تاپ هکر متصل شوید و همه آنها قادر به رمزگذاری های عجیبی می باشند که هرگز قادر به کرک کردن آنها نخواند شد.

  • شما یک VPN صادر شده از شرکت دارید اما نمی خواهید از آن برای تجارت شخصی استفاده کنید.

هنگامی که شما از VPN کارفرمای خود  استفاد می کنید، به طور معمول تمام فعالیتهای آنلاین شما به صورت پیش فرض پیگیری می شوند. همچنین ، استفاده از پهنای باند کارفرما و آدرس IP برای تجارت شخصی احتمالا نقض خط مشی های شرکت شما است.

  • شما از اینترنت هتل ها یا شبکه های عمومی استفاده می کنید.

خطر اتصال از اینترنت عمومی محدود به بی سیم نمی شود. برای مثال، هنگامیکه از اتاق خود در هتل به اینترنت متصل می شوید، حتی بر روی یک اتصال با سیم، جریان داده های شما می تواند توسط هر کاربر دیگری بر روی شبکه گرفته شود. اتصالات اینترنت عمومی (هتل ها، پارک های RV ، کافی نت ها، و امثال آن) معمولا آن امنیتی که شما در اداره یا حتی در خانه دارید را نخواهید داشت.

  • شما در کشور زندگی می کنید و یا از کشوری بازدید می کنید که سرویس های Skype ، Facebook ، Twitter یا دیگر سرویس های اینترنت مسدود شده است.

سرویس WiTopia’s VPN  به آسانی VoIP یا دیگر سرویس های اینترنت مانند Facebook ، Twitter را از حالت مسدود خارج سازد. این می تواند هدفی را دنبال کند، اما شما همیشه راه حلی خواهید داشت. اگر شما نیاز دارید Vonage را از انسداد خارج کنید یا هر سرویس دیگری که از سخت افزار بهره می برد ما محصول ™CloakBox پیشنهاد می کنیم.

  • شما در کشوری زندگی می کنید یا از کشوری بازدید می کنید که مشغول سانسور در اینترنت یا نظارت بر محتوای آن هستند.

sensor

فراتر از مسدود کردن سرویسها، بیشتر کشورها مشغول سانسور و نظارت بر کاربران اینترنت هستند. سرویس های WiTopia’s VPN  دسترسی کامل، گمنام ماندن و اینترنت بدون سانسور از هر کجا که هستید را تضمین خواهند کرد.

  • شما می خواهید ترافیک VoIP خود را رمزگذاری کنید.

encrypt voip

اگر سرویس VoIP مسدود نشده است، خیلی آسان است ترافیک داده ها نظارت بشوند یا در آنها سرک کشیده شود. اغلب، این امنیت به مراتب کمتر از POTS نرمال یا اتصال ” تلفن ثابت” است. اگر شما می خواهید که مطمئن شوید تماس های VoIP شما از موقعیت مکانی شما رمزگذاری شده است، ما سرویس ™personalVPN  را برای VoIP مبتنی بر کامپیوتر،  محصول ™ CloakBox  را اگر سرویس VoIP به ATA  یا دیگر سخت افزار های خارجی نیاز دارد را به شدت توصیه می کنیم.

  • شما می خواهید از سرویس یا نرم افزاری که به صورت جغرافیایی بوسیله آدرس IP محدود شده است استفاده کنید.

یکی از مزایای دیگر استفاده از سرویس WiTopia VPN  این است که می توانید لذت ببرید از استفاده از آدرس IP در بسیاری کشورهای مختلف لذت ببرید و هر زمان اراده کنید آن را عوض کنید. در حقیقت، شبکه WiTopia VPN دیگران را کوتاه جلوه می دهد. صدها سرور در سراسر جهان گسترده شده که در حال اضافه شدن هستند.

  • شما تمایل به داشتن حریم شخصی و حفاظت دارید و می خواهید دور از فایروال و آنتی ویروس خود یک راه حل امنیتی کامل برای حفاظت داشته باشید.

شرکت ها از دهه 90 از VPN ها استفاده می کنند تا از داده های خود بر روی اینترنت حفاظت کنند. امروزه  دستگاه ها در حال قوی تر شدن هستند و ارزش داده های شخصی و سرویس های اینترنت روز به روز در حال رشد است، زمان آن است که هر کسی از حفاظتی که سرویس VPN شخص می تواند تامین کند لذت ببرد.

 

www.witopia.net/support/why