چطور از نشت داده ها با خرید VPN دستگاه موبایل جلوگیری کنیم

بسیاری از وب سایت ها می توانند باعث نشت اطلاعات شخصی شما بشوند. برخی از آنها پس از اینکه در مورد جاسوسی NSA دانستند شروع به استفاده از رمزگذاری کردند. اما با این حال، نسخه های موبایل آنها امن نشده است. بدون یک خرید VPN کریو دستگاه موبایل، تلفن شما مقدار زیادی از داده ها را نشت خواهد داد. این کار حتی بدون اینکه بطور فعال آنها را به اشتراک بگذارید اتفاق می افتد.

خرید VPN نشت داده

حفره ها در رمزگذاری غیر VPN

رمزگذاری کلیدی برای جلوگیری از نشت داده ها است. اما بسیاری وب سایت ها برای همه صفحات خود رمزگذاری ارائه نمی دهند و بسیاری برنامه ها حفراتی در رمزگذاری های خود دارند که اجازه نشت داده ها را می دهد. این بیشتر برای سایتهای موبایل صحت دارد که وقتی رمزگذاری به کار رفته است در اولویت نیستند. همچنین، پلت فرم موبایل در مقایسه با نسخه های دسکتاپ مانند یک کودک اند. کاربران موبایل حتی باید بیشتر مراقب باشند تا از نشت داده ها جلوگیری کنند.

خرید VPN آنلاین کریو یکی از فعالیتهای خطرناک است. خروجی ها رمزگذاری شده اند اما صفحات دیگر نه. افراد می توانند فهرست محصولات را بدون ثبت نام در حساب های کاربری حفاظت شده ببینند. برخی سایتها صفحات را رمزگذاری نمی کنند حتی بعد از اینکه شما وارد بشوید. سبد خرید شما یا فهرستی می خواهید احتمالا رمزگذاری نشده است. اطلاعات شخصی مانند نام کاربری یا نام واقعی، موقعیت مکانی و تاریخ تولد می تواند همراه با محصولاتی که شما نگاه کردید دیده شوند.

نشت VoIP نیز می تواند باعث نشت داده های مهمی بشود. اگرچه ارتباطات برای بیشتر سرویس ها رمزگذاری شده است، لیست های تماس ممکن است رمزگذاری نباشند. این نشت ها بیشتر زمانی که ما از رابط های وب یا برنامه های دسکتاپ استفاده می کنیم اتفاق می افتند.

برخی ابزار که اجازه دانلود اطلاعات شخصی را می دهند رمزگذاری نشده اند. بسیاری از این نشت ها به طور جدی توسط ارائه دهندگان سرویس جستجو نمی شوند. آنها تنها زمانی پیگیری می کنند که توسط کاربران گزارش شده باشد. این باعث می شود افراد آسیب پذیر بشوند زیرا آنها اولین چیزها درباره یافتن نشت ها را نمی دانند.

نرم افزارهای نشت کننده

برنامه های کاربردی موبایل درباره نشت داده ها بدنام هستند. بیشترین اثر در تلفن های قدیمی است، حتی سیستم عامل های جدیدتر مانند اندروید و  iPhone 5 دارای آسیب پذیری هستند. مشکل واقعی برنامه هایی هستند که این دستگاه ها استفاده می کنند. دانلود برنامه های دانلود و به روز رسانی رمزگذاری نشده است. رسانه های اجتماعی و برنامه های دوربین تصاویر رمزگذاری نشده و داده های مکان ارسال می کنند. چت، VoIP و برنامه های ایمیل شماره های تلفن و آدرس های رمزگذاری نشده را ارسال می کنند. برنامه های آب و هوا نیز موقعیت مکانی شما را رمزگذاری نشده ارسال می کند. برنامه های کاربردی اطلاعات کامل درباره دستگاه استفاده شده ارسال می کنند. مرورگرها صفحات بازدید شده و جستجوهای وب را نشان می دهند.

از یک VPN خرید شده دستگاه موبایل استفاده کنید

اولین چیزی که همه کاربران موبایل باید انجام دهند نصب VPN موبایل است. این سریعترین راه حل است برای ردیابی که کاربران را پوشش می دهد. کاری که انجام می دهد این است که بلافاصله از درز اطلاعات کاربر به بیرون جلوگیری می کند. VPN های دستگاه های موبایل آدرس IP کاربر را پنهان می کنند بنابراین او نمی تواند به نشت داده ها متصل شود. VPN های دستگاه های موبایل همچنین اطلاعات شناسایی شخصی کاربر را که از طریق آدرس IP واقعی در دسترس است پنهان می کنند.

خرید VPN دستگاه موبایل نمی تواند حفره های رمزگذاری را ببندد. اما می تواند به امنیت هویت کمک کند. قدم بعدی مراقبت در مورد اطلاعاتی است که شما روی وب سایت ها وارد می کنید. درحالیکه VPN دستگاه موبایل شما متصل است، حساب کاربری جدیدی برای خرید آنلاین باز کنید. هیچگونه اطلاعاتی که شخصا به شما مربوط است را وارد نکنید. اگر این اطلاعات لازم هستند، به تناوب استفاده کنید. برای مثال شما می توانید یک شماره تلفن و آدرس های ایمیل متفاوت که تنها برای این مذاکرات است داشته باشید. از این وب سایتها استفاده نکنید مگر اینکه VPN خرید شده دستگاه موبایل شما متصل باشد.

سپس، در مورد برنامه های کاربردی که استفاده می کنید مراقب باشید. قبل از دانلود آنها در موردشان تحقیق کنید. یک ابزار امنیتی خوب داشته باشید که ویژگی های آنتی ویروس داشته باشد و به شما برای بررسی خطرات حریم خصوصی کمک کند. از مرورگرهای امن استفاده کنید و فراموش نکنید پس از استفاده تب را ببندید. همچنین مرورگرها را برای حداکثر حریم خصوصی تنظیم کنید. همه اینها با هم به امنتر ماندن شما کمک می کنند. این اقدامات احتیاطی از هکرها و جاسوسان برای استفاده از نشت های داده و حملات علیه شما جلوگیری خواهد کرد.خرید کریو نیز میتواند همانند خرید VPN از شما حفاظت کند.