آزادی اینترنت با خرید VPN

سانسور اینترنت به عنوان قوانین/محدودیت ها روی چیزی که می تواند روی وب در دسترس و قابل مشاهده باشد محسوب می شود. در سناریوی حاضر، دولت های چندین کشور در سراسر جهان سانسور اینترنت را برای مسائل سایسی و چندین عنوان اعمال می کنند.

internet censorship

در موارد، سازمان های خصوصی همچنین سانسور اینترنت را اعمال یا توسط دولت خواسته می شود که اعمال کنند.

به عنوان یک فرد در یک کشور که سانسور اینترنت اعمال می شود، ممکن است با سختی هایی روبرو شوید. به عنوان مثال، دولت هند سانسور را بر روی سایتهایی مانند  Netflix & Pandora اعمال می کند. به طور مشابه ، کشورهای مختلف در جهان مانند چین، مصر، عراق، عربستان سعودی و غیره سانسور اینترنت را روی سرویس های و وب سایتهای مختلف مانند فیسبوک، یوتیوب، آمازون، توییتر و غیره اعمال می کنند .

تحت این چنین شرایطی خرید VPN یا خرید کریو می توانند نقش ضروری ای بازی کنند.

در جستجو برای خرید بهترین سرویس های VPN و کریو موجود هستید؟ سرویس های مختلف مانند tapariaexport می توانند گشت و گذار در وب را به صورت امن و موثر داشته باشند.

tapariaexport و دیگر سرویس های VPN می توانند دسترسی فوری به وب سایتهای محدود شده بصورت جفرافیایی را برای شما فراهم کنند. کشورهای مربوطه دسترسی به وب سایتها و سرویس های وب را از طریق آدرس های  IP را محدود می کنند.

سرویس های VPN و کریو خرید شده می توانند راه حل ها یا ویژگی های زیر را برای کاهش نگرانی های شما ارائه دهند.

تلاش برای روش های بسیار پیشرفته رمزنگاری VPN و ارائه به کاربران دارای اشتراک برای دسترسی به سایت های مسدود شده بوسیله استتار آدرس IP اصلی شما و فراهم کردن ناشناسی برای سرور.

راه اندازی یک کانال ارتباطات امن در میان وب ها برای اینکه به طوور امن و موثر به مرور وب ها بپردازید

در مورد افرادی که به صورت روزانه به گشتن در اینترنت می پردازند، نگرانی های شما را در مورد حریم خصوصی آنلاین پیش بینی کرده اند و برای آن قول می دهند.

VOIP Access: VPN ها به شما اجازه می دهند محدودیت ها برای کنفرانس های ویدئویی را دور بزنید، VoIP و برنامه های پیام رسانی یا سرویس های مانند اسکایپ، اسنپ چت و غیره را به طور امن خواهید داشت.