امنیت و عملکرد وب سایت

امنیت و عملکرد وب سایت فروش VPN

GlobalSign SSL سرعت بارگیری وب  سایت امن شما را افزایش می دهد. هر زمانکه یک بازدید کننده با استفاده از SSL  به وب سایت اتصال پیدا می کند ، مرورگر به طور خودکار وضعیت اعتبار گواهینامه را درخواست می کند. برای مشتریان GlobalSing SSL  ، این بدان معناست که بازدیدکنندگان برای زمان کمتری معطل گذاشته می شوند و سایت امن شما سریع تر بارگیری می شود!

OSCP Report

 

یک سایت امن سریعتر، هر کجای دنیا که بازدید کنندگان شما هستند

در جهان وب سایتهای اجرا کننده بهینه ، همه میلی ثانیه های به حساب می آیند. بهتر است که بازدید کننده زمان کمتری منتظر بماند تا اتفاقی بیفتد.

نظارت ما و گزارش های عملکرد  به ما نشان می دهد که بیشتر مرورگرها تقریبا نیم ثانیه (500 ms) برای CA منتظر می گذارند تا وضعیت را ارائه دهند، به اصول فنی بطور مثال revocation checking اشاره شده.

GlobalSign یک استاندارد جدید را تعیین کرده است و زمان را بین 50-70 میلی ثانیه کاهش داده است (برخی 8x یا یا بهبود بیشتر سرعت) .

اکنون GlobalSign  بواسطه همکاری با متخصص عملکرد شبکه CloudFlare ، revocation checking را از طریق توزیع سراسری ساختار مدل CDN گسترش داده . این بدان معناست که گواهینامه وضعیت اعتبار  GlobalSign SSL بدون تاخیر تحویل داده شده است، فرقی ندارد بازدید کننده در کجای جهان باشد، 100% آپ تایم ،و با محافظت در برابر حملات DDoS  (حمله های Distributed Denial Service ).

به طور سنتی Certificate Authorities مراکز داده را در یک محل واحد اداره می کنند. به جای تکیه بر یک مرکز داده برای همه درخواست های تایید وضعیت ، درخواست برای نزدیک ترین مرکز داده +23 جغرافیایی ساخته شده است.فرقی ندارد بازدید کننده در کجای جهان باشد، آنها سریع ترین و قابل اعتماد ترین پاسخ ها را بدست می آوردند.

پیش از این تنها وب سایتهای بزرگ در اینترنت می توانستند این نوع از مزایای عملکرد را با استفاده از یک تکنولوژی که OCSP نامیده می شود دریافت کنند (و حتی این شامل وب سایت که از آن در ساختار خود برای ارائه پاسخ  بابت CA استفاده می کند می باشد).GlobalSigns  این نوع از مزیت عملکرد برای هر وب سایت استفاده کننده گواهینامه های SSL  ما به ارمغان می آورد.

 

www.globalsign.com/en/ssl-information-center/security-and-website-performance/