امنیت VPN جهت مقابله با خطرهای امنیتی در موبایل

کاهش مشکلات امنیتی در شبکه های موبایل، چرا VPN امن است؟

security-risk-for-mobile

بدون شک، در مورد استفاده از شبکه های موبایل گفته شده است. در حقیقت، طراحی تلفن های موبایل در حال بهتر شدن است همچنین تولید کنندگان تلفن همراه سرمایه گذاری های زیادی برای رقابت با دیگر ارائه دهندگان پیش گرفته اند. اما چه دوست داشته باشیم چه نه خطرهای امنیتی زیادی در حالیکه از مزایای این تکنولوژی ها ارتباطی استفاده می کنید وجود دارد.

تا کنون، بزرکترین خطر امنیتی در شبکه های موبایل فقدان حریم خصوصی و سرقت اطلاعات شخصی است، به خصوص هنگامیکه شما از اینترنت عمومی WiFi استفاده می کنید. فرقی نمی کند امنیت سیستم عامل شما چطور است، بهر حال شما در امنیت نیستید. تلفن های هوشمند دارای ویژگی های امنیتی در مقابل سارقان هستند اما در مقابل هکرها و سارقان آنلاین امنیتی ندارند.

برای دادن یک ایده بهتر به شما، خود را در بین جمعیتی از افراد غریبه تصور کنید. هنگامیکه شما از یک وب سایت بازدید می کنید یا یک معامله آنلاین انجام می دهید، مانند این است که جزئیات خصوصی خود را به دیگران می گویید. در مقایسه با استفاده از شبکه های پهنای باند، داده های شما از طریق Wi-Fi با اتصال وایرلس منتقل می شوند و همه افراد از همان شبکه استفاده می کنند.

مشکل زمانی رخ می دهد که یک شخص ثالث برای ردیابی اطلاعات شما تلاش کند. از آنجاییکه سیستم شبکه قادر به تشخص ردیابی نیست، فعالیت های آنلاین شما در معرض خطر است. به عنوان یک مشکل دیگر، شما و هر شخص دیگری در آن ناحیه هیچ ایده ای درباره به سرقت رفتن اطلاعات خود ندارد. به همین دلیل است که شما باید از VPN استفاده کنید. خرید VPN و خرید کریو از ارائه دهندگان قابل اعتماد جهت فروش آن امنیت بالاتری در مقایسه با سرویس های رایگان فیلتر شکن موبایل دارد.

همانطور که از نام آن مشخص است، خرید کریو VPN به کاربران اجازه استفاده از شبکه خصوصی مجازی را می دهد. VPN آدرس IP واقعی شما درحالیکه از شبکه استفاده می کنید را با اختصاص دادن یک آدرس IP موقت پنهان می کند. اما برخلاف دیگر راه های مرور ناشناس وب، ترافیک VPN به شدت رمزگذاری شده است. به این معنی که هیچ شخص ثالثی نمی تواند به آسانی داده های شما را رهگیری کند و شما اکنون در امنیت هستید.

در صورتیکه هنوز کاملا آگاه نشده اید، بسیاری از صاحبان کسب و کار از VPN استفاده می کنند تا از اطلاعات خصوصی خود حفاظت کنند. آنها به کارکنان خود اجازه می دهند تا در حالیکه دور از دفتر مرکزی هستند به داده های خود دسترسی پیدا کنند. اما اگر شما طرحی برای استفاده از VPN دارید، باید بدانید که کدام نوع از VPN برای نیازهای شما کاربردی است. شما نمی خواهید پول خود را صرف چیزی کنید که برایتان استفاده ای ندارد.

اگرچه شما می توانید از VPN رایگان استفاده کنید، انتظار نداشته باشید که بتوانید کیفیتی در حد سرویس های غیر رایگان از آن برداشت کنید. پیش از همه چیز، سرویس های بدون نیاز به خرید VPN و یا به عبارتی رایگان نیز برای حفظ خدمات خود نیاز به پول دارند و آنها این پول را از طریق آگهی های تبلیغاتی بدست می آورند. همچنین شما نباید انتظار داشته باشید که یک VPN رایگان یک اتصال دائم و سریع ارائه دهد و یا خدمات خوبی به مشتریان بدهد.

مجددا، استفاده از تلفن های هوشمند در حال تبدیل شدن به قسمتی از زندگی روزانه است. همچنین برای ارتباطات سریعتر و جستجوی اطلاعات ضروری است. در سوی دیگر، امنیت آنلاین باید صورت گیرد. کریو VPN بهترین راه برای امنیت داده ها است. درست مانند همان چیزی که قدیمی ها می گویند “پیشگیری بهتر از درمان است”.