بهترین VPN هایی که ارزش خرید دارند

بهترین ارائه دهندگان خرید VPN برای استفاده از سرویس هایشان هزینه ای دریافت می کنند. با این حال، هنگامیکه به دنبال ارائه دهنده VPN بهتر می گردید، ممکن است تصور کردن اینکه کدام متناسب با نیازهای شما و همچنین بودجه شما سخت باشد.خرید VPN یک شبکه رمزگذاری شده است که داشتن دسترسی به اینترنت و ارتباط با امنیت و ایمن بدون نشت داده ها را تضمین می کند. اگر شما در کشوری زندگی می کنید که سانسور اینترنت دارد، ارائه دهندگان VPN غیر رایگان قابل خرید تنها راه دسترسی به هر چیزی در سطح جهانی وب است. اگر شما دارای کسب و کار هستید یا فقط شخصی هستید که در مورد حفظ حریم خصوصی حساس هستید، یک VPN بهترین راه اتصال به شبکه است بدون اینکه در معرض مجرمان یا نگاه دولت باشید. چیزهای متفاوتی وجود دارند که شما نیاز دارید هنگامیکه بهترین ارائه دهنده VPN را انتخاب می کنید به دنبال آن باشید.

بهترین VPN برای خرید

قیمت خرید VPN

هنگامیکه بهترین VPN غیر رایگان را انتخاب می کنید، شما همیشه باید نگران قیمت باشید. هزینه برای یک سرویس باعث می شود نگاه دقیقتری به چیزی که می خواهید بخرید داشته باشید. یک VPN غیر رایگان می تواند از 4 دلار در ماه تا 20 دلار در ماه باشد. اگر بودجه شما محدود است، VPN ماهیانه 4 دلار چیزی است که نیاز دارید. شما باید نگاهی هم به چیزهایی که ارائه دهنده پیشنهاد می دهد داشته باشید. ممکن است برخی از سرویس ها دسترسی به همه چیزهایی که می خواهید را به خاطر پروتکل هایی که ارائه می دهد نداشته باشد.

پروتکل های VPN قابل خرید

هنگام خرید VPN ، بررسی پروتکل ها راهی هستند که ارائه دهنده گان تضمین می کنند داده های شما امن و ایمن در اینترنت منتقل می شوند. پروتکل اساسی که بیشتر بوسیله VPN های ارزان استفاده شده PPTP است. این پروتکل برای بیشتر کاربران کافی است، اما کاربرانی که در کشورهای دارای محدودیت اینترنت زندگی می کنند ممکن است این پروتکل مسدود شده باشد. OpenVPN یکی از امنترین پروتکل های استفاده شده بوسیله ارائه دهندگان غیر رایگان است. این به طور متداول توسط کسب و کارها، شرکت های کارتهای اعتباری و بانک ها استفاده شده است که رمزگذاری بیشتر، سرعت داده های بالاتر و امنیت بهتری دارد. پروتکل های دیگری وجود دارند که بوسیله سرویس های VPN غیر رایگان ارزیابی شده اند، شما باید نگاهی به این پروتکل ها که امنیت مورد نیاز شما را ارائه می دهند بیندازید.

سرعت دسترسی VPN

قسمت دیگری که باید در هنگام انتخاب VPN به آن توجه کنید سرعت دسترسی است. ارائه دهندگان VPN ارزانتر قیمت پایه خود را بر اساس سرعت داده هایی که بطور متداول ارائه می دهد می گذارند، معمولا این سرعت بسیار کند است و به شما اجازه دسترسی به ویدئو ها را می دهد. بهترین سرویس های VPN سرعت دسترسی بالاتری دارند که به شما دسترسی به هر چیزی روی اینترنت را می دهد؛ از جمله ویدئو، ویدئو چت، شبکه های اجتماعی و دیگر وب سایتهایی که نیاز به سرعت بالاتر داده ها برای استفاده یا تماشا دارند.

موقعیت مکانی سرور VPN

موقعیت مکانی سرویس VPN بخش مهم دیگری است که شما نیاز دارید به دنبال آن باشید وقتی می خواهید یک ارائه دهنده VPN غیر رایگان را انتخاب کنید. بهترنی سرویس های VPN موقعیت های مکانی متعددی دارند و چندین آدرس IP دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. همه شما نیاز دارید این کار را انجام دهید و به وب سایت های آنها بروید و کشورهایی که در آنها سرورهایی را قرار داده اند چک کنید و سرویسی را انتخاب کنید که در کشور مورد نظر شما سرور دارد و می تواند آدرس IP آنجا را به شما می دهد.

 

5  ارائه دهنده غیررایگان برتر

بعد از پیدا کردن یک VPN، شما باید کارهایی که آنها پیشنهاد به انجامشان برای شما دارند را بررسی کنید. در اینجا شما می توانید نگاهی به لیست بیندازید و تصمیم خود را بگیرید.سایت parsvpn.online یکی از مناسب ترین سایت های خرید VPN است.