بهره وری از خرید VPN برای شرکت

آیا شرکت شما استفاده از VPN را در نظر می گیرد؟ در مورد مزایای استفاده از VPN بیشتر یاد بگیرید و اینکه چرا در حال تبدیل شده به راهی برای اتصال کارکنان خارج ازدفتر شده است.خرید VPN چه مزایایی برای کمپانی شما دارد؟

vpn-benefit-your-company

شبکه های خصوصی مجازی یا VPN ها، در طول سالهای اخیر یکی از فن آوری های اصلی شبکه شده است. چطور یک VPN می تواند شرکت شما را بهبود ببخشد؟ این مقاله نگاهی به این موضوع که VPN چیست، چطور کار می کند و مزایایی که برای شرکت دارد.

VPN دقیقا چیست؟

یک VPN اساسا یک شبکه داده خصوصی است که زیرساخت های ارتباط از راه دور موجود را (خطوط تلفن معمولی، خطهای T1، خطهای کابل و غیره) استفاده می کند. حریم خصوصی از طریق استفاده از پروتکل تونلینگ و روش های امنیتی بدست می آید. فن آوری VPN دفاتر شرکت ها و افراد را در موقعیت های مکانی مختلف قادر به دسترسی امن به شبکه مرکزی کرده است بدون اینکه نیاز به شماره گیری مستقیم به شبکه شرکت داشته باشند.کریو نیز نوعی وی پی ان است . کریو را میتوانید از سایت های خرید VPN تهیه کنید.

خرید VPN در مقابل دسترسی با شماره گیری سنتی

اتصال کاربران از راه دور از طریق روش شماره گیری سنتی می تواند پر هزینه باشد. به منظور اینکه کارکنان شماره گیری برای شبکه داشته باشند، شرکت نیاز به اجاره خط های تلفن برای کاربران متعدد دارد، همچنین نیاز مند ترافیک تماس است (به طور مثال مودم ها) برای اینکه تماس های ورودی را مدیریت کند. همچنین یک شرکت باید هزینه این تماس های زائد و زمانی کارکنان آنها متصل باقی می مانند را نیز در نظر بگیرند. درحالیکه اجرای 800 شماره رایگان می تواند برخی از هزینه ها را کاهش دهد، هنوز هم هزینه قابل توجهی برای داشتن تعداد 800 تا وجود دارد.

بنابراین با استفاده از VPN، کاربران از راه دور می توانند به ISP متصل شوند با یک شماره تلفن محلی و از آنجا، تونل به طور امنی به شبکه دفتر متصل شود. با این پیکربندی، تنها ابزار مورد نیاز یک سرور VPN است، نیاز برای اجاره خطوط و تجهیزات ترافیک تماس حذف می شود. تماس های زائد و 800 شماره، دیگر یک مشکل نیستند، بیشتر ISP های ملی یا جهانی معمولا شماره های محلی برای تقریبا همه نقاط جهان دارند.

نمودار فوق تفاوت بین یک اتصال شماره گیری و یک اتصال با VPN را نشان می دهد.

خرید VPN برای کارکنان از راه دور

با کارکردن بیشتر افراد در خانه، VPN های دسترسی از راه دور یک ابزار فردی برای همه سازمان ها شدند. کاربران به سادگی با ارائه دهندگان سرویس اینترنت (ISP) شماره گیری می کردند و بعد یک تونل امن به شبکه شرکت (با استفاده از VPN) ایجاد کردند. پس از آن کاربران قادر به سندیت دادن به شبکه شرکت و مرور آن شدند مثل اینکه آنها در دفتر بودند.

تصور  کنید که یک اجاره مناسب برای یک مکان پیدا کردید، اما افراد نمی توانند به آنجا تغییر مکان دهند. VPN این کارمندان را قادر به داشتن دسترسی به شبکه شرکت و منابع ضروری می کند که آنها در موقعیت های مکانی از راه دور نیاز دارند.

خرید VPN برای افرادی که به طور مداوم در جاده ها هستند

یکی از مهمترین مزیت هایی که یک VPN فراهم می کند برای افرادی است که به طور گسترده ای سفر می کنند. این افراد نیاز مداوم به دسترسی به شبکه شرکت دارند برای اینکه فایل ها را به اشتراک بگذارند، ایمیل ها را چک کنند یا دیگر وظایفی که انجام آنها نیاز به اتصال دارد را انجام دهند. با یک لپ تاپ، VPN و ISP جهانی، این افراد می توانند به شبکه شرکت از هر جایی که دارای خط تلفن باشد متصل شوند.

دفاتر VPN در سراسر کشور

اگر دفتر اصلی شرکت شما در میامی واقع شده باشد، درحالیکه دفاتر شعبه در لوس آنجلس،نیویورک و شیکاگو باشند چه می شود؟در حالیکه هر کدام از شعبه ها شبکه جداگانه خود را دارد، راه های واقع بینانه زیادی برای اتصال مستقیم به هر دفتر وجود ندارد مگر اینکه اتصال فیبری بین دو مکان وجود داشته باشد. این بسیار پر هزینه خواهد بود.

با این حال با خرید VPN، هر شبکه می تواند به شبکه اصلی و سپس به دیگر دفاتر شرکت متصل شود. همه چیزی که برای اتصال به اینترنت نیاز است، یک سرور VPN برای هر مکان و یک آدرس IP برای تایید هویت است.خرید VPN را میتوانید در parsvpn.online در کنار خرید کریو و خرید فیلتر شکن های تونل انجام دهید.