حفظ ارتباط امن با خرید vpn و خرید کریو

اگر شما در حال حاظر از یک VPN از لیست ارائه دهندگان استفاده می کنید، سپس شما به احتمال زیاد از ویژگی ها و عملکرد منحصر به فرد آن لذت می برید. متاسفانه هیچ دو ارائه دهنده ای یکسان نیستند و این می تواند منجر به سیاست های ناشناس ماندن متفاوت شود، اما ترسی وجود ندارد، ما تکنیک هایی داریم برای کمک به شما برای بالا بردن سطح امنیت از زمانی که شما وارد حساب کاربری می شوید.اولی تکنیک خرید vpn و همچنین خرید کریو از سایت parsvpn.online میباشد.

anonymous browsing

تعریف عملیات فوری هر زمانیکه شما کامپیوتر یا لپ تاپ خود را روشن می کنید

اگر شما از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید، ممکن است در مورد ویژگی های جذابی که می تواند به پنهان کردن آدرس IP  شما به محض اتصال لپ تاپ یا کامپیوتر به اینترنت کمک کند چیزی ندانید. پیدا کردن آن آسان است، و برای انجام آن شما باید ‘msconfig’ را در نوار جستجو ویندوز خود تایپ کنید و سپس روی تب ‘startup’ کلیک کنید پس از آن پنجره ظاهر می شود. مطمئن شوید که سرویس شبکه خصوصی شما انتخاب شده است، و سپس چک کنید که فایروال شما تنظیم شده است برای اینکه از طریق برنامه اجازه دهد .

خرید vpn یک راه حل مناسب

اگر شما پس از خرید vpn از parsvpn.online نیز VPN خود را راه اندازی کنید، گزینه ای را انتخاب کنید که شما را در ارتباط نگه دارد و سپس سیستم خود را مجددا راه اندازی کنید، شما با ناشناسی کامل از آن نقطه به بعد در حال مرور خواهید بود. دستگاههای ویندوز مخصوص ویژگی های مشابه ارائه می دهند، بنابراین مطمئن باشید که تنظیمات را بررسی می کنید برای اینکه ببینید چه می تواند انجام شود وچطور بهترین راه اندازی انجام شود. اگرچه نا شناس ماندن شما باید با راه اندازی نرم افزار فعال شود، هر چیزی که شما به صورت آنلاین انجام می دهید قبل از آن ممکن است در معرض ردیابی قرار گرفته باشد.

تغییر نام کامپیوتر خود

این یک ترفند ساده است و معمولا نادیده گرفته می شود. وقتیکه وارد سیستم عامل خود می شوید، شما کادر کوچکی را خواهید که نام کامپیوتر شما در آن ظاهر می شود. همچنین آن را هنگامیکه تنظیمات سیستم را از طریق کنترل پنل می دهید خواهید دید. هنگامیکه از یک شبکه خصوصی مجازی استفاده می کنید، این غیر معمول نیست برای بایت های زودگذر برای تطبیق کردن، و اگر به صورت دستی بررسی شده است آنها نام کامپیوتر را آشکار کنند، چیزی که می تواند مضر باشد اگر شما هم مانند بسیاری از مردم از نام و نام خانوادگی کامل خود استفاده کرده باشید.

برای تغییر این تنظیمات، کنترل پنل خود را ببینید، سیستم را انتخاب کنید و سپس تغییر تنظیمات سیستم را انتخاب کنید (از جمله نام کامپیوتر شما). شما می توانید نام آنرا به هرچیزی که دوست دارید تغییر دهید، و زمانیکه مجددا سیستم را راه اندازی کردید شما می توانید از ناشناس ماندن به طور کامل لذت ببرید و هیچ محدودیتی برای دفعاتی که که شما می توانید نام هر کامپیوتر را تغییر دهید وجود ندارد.

انتخاب یک تنظیمات IP پویا با خرید کریو

بیشتر کامپیوترها ویژگی یک آدرس IP پویا، آن تا زمانی است که گزینه برای آدرس پویا انتخاب شده است. بسیاری از افراد این تنظیمات را همانطور که هست رها می کنند، به عنوان واقعیت این تنها کامپیوترها و دستگاهها روی شبکه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال، اگر شما یک کامپیوتر و موبایل متصل به Wi-Fi دارید، ممکن است که به یکی 198.162.10.1 و به دیگری  198.162.10.2اختصاص داده شود.میتوانید کریو خرید کنید.

خرید کریو یکی از راه هایی است که ایپی شما تغییر میکند. این خرید را میتوانید در parsvpn.online آنجام دهید. با انتخاب یک آدرس پویا، این شماره آخر تغییر خواهد کرد که که دستگاه را غیر قابل شناسایی خواهد کرد تا آنجا که ابزارهای پیگیری نگران شده اند. شما نیازی به این ندارید که در مورد قابل مشاهده بودن آدرس IP خود نگران باشید ، مخصوصا اگر از ExpressVPN و  HideMyAss استفاده کنید، هر دوی آنها آدرس IP را بدون در نظر گرفته بسته انتخاب شده تا حد استاندارد پنهان می کند درست مشابه کاری که شما با خرید کریو انجام میدهید.

صحبت نهایی

خرید vpn و خرید کریو و نیز سایر راه های توضیح داده شده ، اینها فقط تعداد کمی از تکنیک های مهم برای اینکه به شما کمک کند تا حتی مصمم ترین ابزار ردیابی را باز دارید. اگر شما هنوز روی امنیت مرور کردن خود نگرانید، یا اگر شما می خواهید IP خود را پنهان کنید برای اینکه فیلم ها و ویدئوهایی که منحصر به مناطق خاص هستند را ببینید می توانید همیشه به طور مستقیم با ارائه دهنده خود در تماس باشید. آنها قادر خواهند بود بهترین تنظیمات و بسته ها را پیشنهاد بدهند که به شما کمک می کند و دقیقا همان چیزی است که می خواهید.

سرویس هایی مانند موارد بالا، ناشناس مانند در چت را نیز پشتیبانی می کنند ، بنابراین نیازی به نگرانی نیست.

خرید vpn ، خرید کریو در parsvpn.online