حفظ هویت با خرید VPN

به اشتراک گذاری فایل می تواند به عنوان یک راه بسیار مناسب برای به دست آوردن فایل های رسانه ای مانند mp3، فایل های ویدئویی، فیلم ها به نظر برسد و به اشتراک گذاری فایل در اینترنت به سرعت در حال افزایش است. اما ممکن است حریم خصوصی، هویت و اطلاعات کامپیوتر و تلفن هوشمند شما را با به اشتراک گذاری فایل در معرض قرار دهد.

شبکه های نظیر به نظیر (P2P) معمولا دارای آسیب پذیری امنیتی هستند و به افراد اجازه دیدن هویت کاربران دیگر را می دهد (مانند آدرس IP، کلاینت) و همچین اجازه دیدن ترافیک و بدست آوردن دسترسی به اطلاعات حریم خصوصی شما را می دهد.

bypass-internet-censorship-by-vpn

خرید VPN برای هویت اینترنتی ناشناس در هنگام به اشتراک گذاری فایل

اگر شما بخواهید فایل های را به صورت ناشناس دانلود یا آپلود کنید، می توانید فن آوری VPN را که به عنوان امنترین پلت فرم درنظر گرفته شده است را خریداری کرده و استفاده کنید. استفاده از VPN می تواند به شما کمک کند تا هویت ناشناس در اینترنت بدست آورید، هنگامیکه به سرویس VPN متصل می شوید فعالیت های آنلاین شما در پشت آدرس های IP ناشناس سرور VPN پنهان خواهند شد.خرید VPN را میتوانید در parsvpn.online انجام دهید.

معمولا یک VPN برنامه های ضد بد افزار قدرتمندی دارد که به صورت 24 ساعته در هفته در حال اجرا هستند که به حفاظت از حریم خصوصی و هویت شما کمک می کند، کامپیوتر و تلفن هوشمند شما را از بد افزار، ویروس ها، کراکرهای فایروال، هکرها  که در هنگام به اشتراک گذاری فایل روی اینترنت معمول هستند حفظ می کند.

دور زدن محدودیت های در وب سایت های به اشتراک گذاری فایل با VPN

همچنین، امروز بسیاری از دولت ها در سراسر جهان محدودیت هایی برای وب سایت های به اشتراک گذاری فایل قرار داده اند، مانند هند، نیوزلند، امارات متحده عربی و اکثریت کشورهای اروپایی اکنون سایتهایی را روی اینترنت مسدود کرده اند. برای به اشتراک گذاری فایل، شما باید اثرات فایروال ها را دور بزنید.خرید VPN به شما کمک می کند این فایروال ها را دور بزنید.

یافتن بهترین سرویس های VPN  نظیر به نظیر اشتراک گذاری فایل

همه ارائه دهندگان سرویس های VPN اجازه ترافیک P2P یا ترافیک تورنت را نمی دهند، این عمدتا بستگی به موقعیت مکانی سرور VPN دارد. ارائه دهندگان سرویس VPN برای کاربران خود بسته هایی مانند BTguard فراهم می کنند که اجازه به اشتراک گذاری P2P یا Torrent را روی اینترنت می دهد بدون اینکه توسط فایروال ها به دام بیفتند. از این رو، یک اتصال VPN برای رفع محدودیت وب سایت های به اشتراک گذاری فایل بدست آورید و فایل های خود را بدون نگرانی از قوانین کپی رایت به اشتراک بگذارید.یکی از بهترین سرویس دهدگان VPN و کریو سایت parsvpn.online میباشد.

یک سرویس VPN برتر بخرید تا ترافیک وب شما را در پشت سرورهای VPN امن پنهان کند و از هویت خصوصی شما محافظت کند. از آزادی اینترنت و ناشناسی آن لذت ببرید.