خرید فیلترشکن فیسبوک

با سلام

امروز قصد داریم موارد استفاده از وی پی ان رو به صورت گزارش هایی که به طور عامیانه به دست ما میرسد برای شما شرح دهیم.

منظور از استفاده وی پی ان این است که چه کسانی و در چه سنینی و چه مشاغلی و . . کلا کسانی که از وی پی ان استفاده میکنند به شما توضیح دهیم.

استفاده از وی پی ان در تمامی سنین

 

وی پی ان برای فیس بوک

اگر بخواهیم از سنین پایین شروع کنیم مربوط میشود به نوجوانان بین سنین 15 تا حدودا 20 سال که در این دوره بسیاری از نوجوان ها علاقه مند هستند به سایت هایی که فیلتر میباشد وارد شوند مانند سایت های پورن و یا سایت هایی که مربوط به بازی‌های آنلاین میباشد و با اینترنت ایران فیلتر است و امکان بازی کردن وجود ندارد .

مرحله بعدی جوانان هستند که حدودا بین سنین 20 تا 30 سال رو تشکیل میدهند که از وی پی ان استفاده میکنند و بنا بر آمار های کلی که ما از آنها آگاه هستیم بیشترین مورد استفاده این قشر از مردم وارد شدن به سایت هایی مانند facebook و یا youtube و یا سایت های علمی که گاها در کشور فیلتر میباشند و همچنین سایت های دوست یابی و سایت های موزیک و فیلم که اکثرا در کشور فیلتر میباشد . در واقع آکثریت استفاده کنندگان از وی پی ان سنین بین 15 تا 40 سال رو تشکیل میدهند که بنا به آمار های دریافتی خرید وی پی ان رو از طریق آنلاین انجام میدهند.

قشر اکثر و یا میشود گفت آخرین قشری که از وی پی ان استفاده میکنند سنین بالاتر از 30 سال میباشند و بین 30 تا حدودا 60 سال سن دارند که این قشر از مردم جدیدا رو به این سیستم آورده اند چرا که در چند سال اخیر با آمدن گوشی های جدید آندرویدی به بازار ناچارا مجبور به استفاده از وی پی ان هستند . منظور از ناچار بودن این است که به عنوان مثال برنامه هایی بر روی گوشی وجود دارد مانند وایبر و یا وی چت و از این قبیل که هر از گاهی از سمت دولت این برنامه ها فیلتر شده و کاربران در هر سنینی مجبور به استفاده از وی پی ان برای استفاده از این برنامه‌ها میباشند.