خرید وی پی ان برای android و ios

امروز میخواستم تجربیات شخصی خودم رو برای شما برای استفاده از وی پی ان بر روی گوشی ها و سیستم های اندروید و آی او اس بیان کنم.

اول از همه تجربه های خودم و دوستانم رو در مورد آی او اس بیان میکنم.

خرید وی پی ان برای android و ios

وی پی ان ios و android

چندین بار با گوشی اپل به وی پی ان وصل شدم مثلا وقتی از سرویس سیسکو استفاده میکنیم یکم گزینه های تنظیمات و کانکت شدن پیچیده تر از اندروید هست مثلا گزینه های آن با اندروید متفاوت تر است بعضی گزینه‌ها جای دیگری است اما در کل شباهت های زیادی دارد . نکته ی دیگر این است که برای اندروید به راحتی برنامه با پسوند apk وجود دارد که کافی است فقط شما برنامرو نصب کنید و بعد از اون راحت اجرا میشود اما بر روی اپل یا آی او اس برنامرو باید از آپ استور پیدا کرده و دانلود کرده و نصب نمایم که این کار هم کمی پیچیدتر میباشد.

در مورد استفاده از وی پی ان های معمولی مثل pptp و L2TP زیاد تفاوت آنچنانی در این 2 سیستم دیده نمیشه و تقریبا یک جور کار میدهد.

در مورد openvpn هم تقریبا مشابه یکدیگر میباشند.

خرید vpn اندروید

در مورد اندروید به نظر من خیلی راحت تر از IOS است چون بیشتر برنامه ها بر روی اینترنت موجود میباشد و به راحتی قابل دریافت است پس نتیجه میگیریم استفاده از وی پی ان هرگونه پروتوکل بر روی اندروید بسیار ساده تر و راحت تر خواهد بود و مشترکان دچار مشکل نخواهند شد.

مقایسه IOS و android

اما در اینکه آیا کدوم یک از این گوشیها برای استفاده از وی پی ان مناسب تر میباشد نمیتوان دقیقا و صراحتا گفت چون هر 2 این سیستم ها به خوبی با وی پی ان کار میدهد . تنها مورد تفاوت این 2 با یکدیگر سهولت و استفاده از اندروید و استفاده از وی پی ان در اندروید میباشد به همین خاطر اکثر کاربران برای خرید وی پی ان برای اندروید اقدام میکنند.

اما خوب آی او اس هم طرفداران خود رو دارد

امیدوارم توانسته باشم تجربیات شخصی خود رو به خوبی با شما در تماس گذاشت باشم.

دوستانی که بیشتر با این 2 سیستم و گوشی کار کردن و مورد های متشابه و یا متفاوت بیشتری رو تجربه کردن میتوانند در زیر پست ما نظر خود رو بیان کرده تا دیگران هم بتوانند از تجربیات آنها استفاده کنند