خرید و اتصال به VPN

خرید vpn در این سایت

IPad و iPhone های مدرن پشتیبانی فوق العاده VPN دارند. پروتکل های PPTP، L2TP/IPSes و Cisco IPSes همه یکپارچه اند. شما می توانید به شبکه های OpenVPN و دیگر انواع VPN ها با برنامه های جانبی متصل شوید.میتوانید علاوه بر این سایت از سایت TAPARIAEXPORT خرید vpn را انجام دهید

Iphone VPN

قبل از iOS 8 ، اتصال iPhone ها به VPN وقتی در حالت خواب قرار می گرفتند قطع می شد. اکنون، دستگاه های  iOS حتی زمانیکه صفحه نمایش خاموش می شود به VPN متصل می مانند . شما مجبور نخواهید بود به طور مدام مجددا متصل شوید.پس بعد از خرید وی پی ان این مسائل را باید دقت کنید

به وی پی ان های PPTP، L2TP/IPSes و Cisco IPSes متصل شوید

خرید vpn برای راه اندازی یک VPN ، برنامه تنظیمات را روی iPad یا iPhoneخود باز کنید، بر روی قسمت General بزنید و سپس VPN نزدیک به انتهای لیست را انتخاب کنید. برای اینکه اولین تنظیمات VPN را روی تلفن یا تبلت خود نصب کنید “Add VPN Configuration” را انتخاب کنید. اگر شما احتیاج به نصب چندین VPN دارید، می توانید آنها را از این صفحه اضافه کنید.در parsvpn.online همه این آموزش ها هست

گزینه L2TP را برای L2TP/IPSes ، PPTP را برای PPTP یا IPSec را برای Cisco IPSec انتخاب کنید. جزئیات اتصال VPN خود را در این صفحه برای اتصال وارد کنید. اگر VPN شما توسط محل کار شما فراهم شده باشد، آنها باید این جزئیات را به شما بدهند.

اگر شما سرور OpenVPN دارید می خواهید متصل شوید، این بخش را ندیده بگیرید و قسمت انتهای مقاله بروید. شبکه های OpenVPN به روش های مختلف راه اندازی می شوند.

VPN Settings

اگر نیاز به استفاده از فایل های گواهی برای اتصال به VPN دارید، شما مجبورر خواهید بود قبل از اینکه VPN را راه اندازی کنید آنها را وارد کنید. اگر شما فایل های گواهی را از طریق ایمیل فرستادید، می توانید بعد از خرید vpn به آنها از طریق نرم افزار Mail دست یابید، بر روی فایل های گواهی پیوست کلیک کنید و آنها را وارد کنید. شما حتی می توانید آنها را روی وب سایت مرورگر Safari پیدا کنید و برای وارد شدن آن را انتخاب کنید.

iPad و iPhone فایل های گواهی را در  PKCS#1  (.cer, .crt, .der) و  PKCS#12 فرمت های (.p12, .pfx) پشتیبانی می کنند . اگر شما امثال این فایل های گواهی را برای اتصال نیاز دارید، سازمانی که سرورر VPN را برای شما فراهم می کند باید آنها را به شما بدهد و آنها را در دستورالعمل های مربوط به راه اندازی VPN بیان کرده باشد. اگر خواستید گواهی هایی را که قبلا نصب کرده بودید  را حذف کنید ، آنها را در Settings← General← Profiles پیدا خواهید کرد.

سازمان های مرکزی دستگا های iOS خودشان را مدیریت می کنند همچنین می توانند یک سرور مدیریت دستگاه موبایل استفاده کنند برای اینکه گواهی ها را وارد کند و تنطیمات VPN را به دستگاه های آنها مرتبط سازد.

IOS VPN Settings

از VPN خود متصل و عدم اتصال داشته باشید

بعد از اینکه VPN را راه اندازی کردید، می توانید پنجره تظیمات را باز کنید و در قسمت کشویی بالای صفحه برای اتصال یا قطع اتصال VPN استفاده کنید. وقتیکه شما به VPN متصل می شوید، یک آیکون VPN در نوار وضعیت در بالای صفحه ظاهر خواهد شد.

اگر چندین VPN روی  iPhone یا  iPadراه اندازی کرده اید، می توانید بوسیله  Settings← General←  VPNبین آنها سوییچ کنید.

 

خرید کریو

 

اتصال به یک TunnelBear VPN

خرید کریو اگر یک VPN فوق العاده برای هر سیستم عامل می خواهید، ما واقعا  TunnelBear را بخاطر سهولت استفاده و برنامه های کاربردی فوق العاده پیشنهاد کنیم. برنامه های iPhone مستثنی نیست و پیکر بندی آن فوق العاده آسان است.میتوانید در سایت TAPARIAEXPORT نیز VPN خرید کنید

فرآیند راه اندازی بی نهایت ساده است، جهت خرید کریو در parsvpn.online شما فقط نرم افزار را باز می کنید، یک حساب کاربری رایگان ایجاد می کنید و سپس وقتی شروع به فعالیت می کند، نیاز به نصب پیکربندی VPN خواهید داشت.

iPhone OpenVPN Connection

هنگامیکه پیکربندی را انجام دادید، شما می تواند مانند مثال بالا متصل شوید یا اتصال را قطع کنید یا می توانید این برنامه کاربردی را برای نواحی خاص استفاده کنید.

اتصال به یک نرم افزار وی پی ان OpenVPN

در سایت tapariaexport همه این خرید ها موحود استدر حالیکه Apple پشتیبانی OpenVPN را به صورت مستقیم برای iOS اضافه نداشته است، امروز این کار شده است.  Like Android، iOS شامل راهی برای برنامه های ثالث برای پیاده سازی و عمل به عنوان VPN می باشد. به این معنی که شما می توانید به هر نوع از VPN از iPad و iPhone خود متصل شوید، با این فرض که برنامه های ثالث در app store وجود دارند که با آنها متصل شوید.

در مورد  OpenVPN، در اینجا یک برنامه موثق  OpenVPN Connect وجود دارد که شما می توانید آن را نصب کنید.

برای اینکه سرور VPN خود را برای برنامه OpenVPN Connect پیکر بندی کنید، شما مجبور خواهید بود پروفایلی را که فایل  .ovpn دارد را وارد کنید. اگر می خواهید این کار را دستی انجام دهید، می توانید iPad و iPhone را به کامپیوتر خود وصل کنید،  iTunes را باز کنید و دستگاه متصل شده را انتخاب کنید. در زیر قسمت برنامه ها، شما قادر خواهید بود تا فایل .ovpn و گواهی مربوط  و فایل های کلید برای برنامه  OpenVPN را کپی کنید. پس از آن شما می توانید از طریق برنامه به VPN متصل شوید.

برنامه کاربردی OpenVPN Connect و برنامه های مشابه تنها به عنوان برنامه نیستند. آنها اتصال VPN در سطح سیستم را فراهم می کنند، بنابراین همه برنامه ها روی دستگاه شما از طریق VPN متصل خواهند شد دقیقا مانند VPNهایی که به روش نرمال از برنامه های ساخته شده در تنظیمات متصل می شوید .

جهت خرید vpn و نیز خرید کریو در سایت parsvpn.online این برای کاربر خانگی می باشد. سازمان های بزرگ به صورت مرکزی استقرار iPhone یا iPad مدیریت می کنند می خواهند از راه اندازی هر دستگاه جلوگیری کنند و یک سرور VPN مشخص کنند از طریق پیکربندی پروفایل ها یا یک دستگاه موبایل سرور مدیدریت. ارائه  configuration profile file با همه تنظیمات VPN که در آن لیست شده است، و کاربران می توانند دانلود کنند و پروفایل پیکربندی را نصب کنند برای اینکه فورا تنظیمات پیکر بندی VPN مناسب دستگاه خود را بدست آورند.

 

خرید vpn و خرید کریو در TAPARIAEXPORT