خرید کریو|خرید VPN New|خرید وی پی ان|خرید سیسکو

خرید اکانت پرسرعت کریو وی پی ان،خرید وی پی ان ارزان و پرسرعت،خرید کریو vpn پرسرعت،اکانت سرویس کریو قابل اتصال در ویندوز،مک،لینوکس،خرید بهترین فیلترشکن کریو برای موبایل و کامپیوتر،خرید ارزان vpn،خرید ارزانkerio،خرید کریو سیسکو،خرید سیسکو وی پی ان،خریدcisco،خرید بهترین فیلترشکن ها،خرید ساکس پروکسی،خرید پروکسیفایر،دانلود برنامه proxifier،دانلود نرم افزار کریو وی پی ان،دانلود کانکشن کریو 23 و 64 بیتی،خرید vpn سیسکو,خرید تجهیزات سیسکو,خرید cisco,خرید cisco vpn,خرید اشتراک کریو,خرید وی پی ان 2 کاربره,خریدکریو,خرید وی پی ان,خریدvpn,خریدkerio,آموزش رفع خطاهای کریو،کانکشنهای کریو برای اندروید و مکینتاش و ویندوز،اخبار سایت شاه وی پی ان،فروش سرورهای پرسرعت کریو،خرید ساکس,خرید کریوپرسرعت,خرید کریو ارزان,خرید کریوvpn,خرید کریو 4000 تومان,خرید kerio vpn,خرید کریو وی پی,خریدvpn،خرید آنلاینvpn،خرید کریو vpn،خرید ساکس و vpn،خرید اکانت next vpn،خرید اینترنتی فیلترشکن،خریدvpn اندروید،خرید vpnmakers،خریدvpn برای اندروید،

عکاسان رازهای عکاسی زیادی درباره عالی به نظر رسیدن در عکس ها می دانند و ما میخواهیم تعدادی از آنها را بازگو کنیم. دانستن بعضی حقه ها در هنگام عکاسی کردن ممکن است برایتان جذاب باشد. اما قبل از آن شما باید بدانید که در مقابل دوربین چگونه باید رفتار کنید. در اینجا به 7 نکته ضروری درباره اینکه چطور ژست بگیریم، اشاره خواهیم کرد.

یک: دست های خود را همراه با بازوها در کنار خود نگه دارید

گاهی اوقات اشخاص در مقابل دوربین احساس راحتی نمی کنند. یک عکاس حرفه ای برای اینکه شخص احساس راحتی کند، با او در مورد چیزهای مختلف صحبت می کند، به این صورت شخص توجهش از دوربین و اینکه کجا ایستاده است دور می شود. اما هنگامی که شما می خواهید توسط یک عکاس آماتور عکس گرفته شوید،که این نکات را نمی داند می توانید برای فرار از تنش موجود از روش قرار دادن دست ها وبازوها در کنار خود(مطابق عکس) استفاده کنید. هرگز دست های خود را در پشت به صورت ضربدری قرار ندهید. نتیجه عکس است که کاملا طبیعی، راحت ، دوستانه و به راحتی گرفته می شود. اگر روی لباسی که پوشیده اید کمربند یا جیب وجود دارد، می توانید با آنها ژست های مختلفی را تجربه کنید.

چرخاندن صورت به سمتی که جذاب تر است

دانشمندان بر این باور هستند که سمت چپ چهره شما احساسات ما را بروز می دهند. هنگام عکاسی صورت خود را به سمت چپ بچرخانید تا سمت چپ صورتتان نمایان نشود. این نکته مخصوصا هنگامی مفید واقع می شود که شما استرس دارید، غمگین یا افسرده هستید اما نمی خواهید دیگران متوجه آن شوند. به علاوه چرخانده صورت به آن سمت باعث می شود تا رامنتیک تر جلوه کنید. کسانی که پیشانی بلند یا بینی پهن دارند نیز بهتر است صورت خود را به همین سمت بچرخانند. قبل از عکاسی بهتر است جلوی آینه کمی تمرین کنید و ببینید کدام سمت چهره شما جلوه ی بهتری دارد.

تهیه و ترجمه: خرید کریو