خرید کریو از مجموعه ی پارس وی پی ان

فیلتر شکن کریو ( Kerio ) چیست و چه مزایایی دارد؟

    کریو یکی از فیلتر شکن های محبوب و پر طرفدار موجود در بازار مجازی می باشد. با استفاده از این فیلتر شکن، از سرعت اینترنت آزاد لذت ببرید و تمام کارهای اینترنتی خود را با خیال راحت انجام دهید. با خرید کریو و نصب و فعالسازی آن، تمام اطلاعات و داده های سیستم شما رمز نگاری خواهد شد. به این ترتیب می توانید با گذاشتن یک یا چندین رمز ایمن بر روی فایل ها و برنامه های خود، اطلاعات خود را از دسترس افراد یاغی دور نگه دارید. در واقع دیگر هکرها، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی امکان دسترسی به اطلاعات و مدارک دریافت شده یا ارسالی شما را نخواهند داشت. گرچه بسیار شایسته است که همه به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذاریم تا دیگر به این ترفندها نیازی نباشد ولی با اوضاع و احوال پیش آمده، بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنیم.

در ادامه به بررسی مجموعه ی پارس وی پی ان ارائه دهنده ی انواع فیلتر شکن و نکات تکمیلی در خصوص خرید کریو می پردازیم. با ما همراه باشید.

خرید کریو

 

مجموعه ی پارس وی پی ان ارائه دهنده ی انواع فیلتر شکن:

    مجموعه ی پارس وی پی ان، مفتخر است که در زمینه ی ارائه ی اشتراک فیلتر شکن به شما عزیزان، فعالیت می کند. این مجموعه با در اختیار داشتن مشاوران و کارشناسان با تجربه در این زمینه می تواند خدمات ویژه و ارزنده ای را به شما ارائه دهد. شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران پارس وی پی ان از طریق درگاه های اعلام شده ارتباط برقرار نمایید. لازم به ذکر است که پس از خرید کریو، بلافاصله اشتراک شما فعال خواهد شد و می توانید از تمام قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید. شما می توانید با توجه به اهمیت فیلتر شکن در کارهای روزمره تان، اشتراک های یک ماهه تا یک ساله را انتخاب نمایید.

نکات تکمیلی در خصوص خرید کریو:

    دقت کنید زمانی که Connection را دریافت کردید؛ نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایید. سپس آدرس سرور، User Name و Password را در محل مشخص شده وارد کنید. دقت کنید که رمز انتخابی شما باید دارای یک سری پارامترها باشد تا تایید گردد. این سخت گیری ها به خاطر امنیت بیشتر اکانت شما می باشد. در نهایت گزینه ی Connect را کلیک کنید تا مراحل نصب و فعالسازی برای شما انجام گیرد. پس از کلیک کردن گزینه ی Connect، زمان زیادی طول نمی کشد تا به سرور متصل شوید. بین 5 تا 10 ثانیه زمان می برد تا بتوانید از اینترنت پر سرعت و قوی کمال استفاده را بکنید.

لازم به ذکر است که کریو مجهز به نوعی آنتی ویروس می باشد که هرگونه ویروس را شناسایی کرده و از انتشار آن جلوگیری به عمل می آورد.

خرید کریو

در پایان مجموعه ی پارس وی پی ان، از شما به خاطر حسن انتخابتان بسیار متشکر است. به امید روزی که همه بتوانیم نه تنها در فضای مجازی بلکه در فضای حقیقی نیز آزادانه زندگی کنیم.

روز و روزگار بر شما خوش و خرم