خطاهای اتصال به سرور vpn

خطاهای اتصال به سرور

خطای سرور vpn

خطای سرور vpn

یک خطای اتصال به سرور چیست؟

در این مورد ، گوگل نمیتواند به سایت شما دسترسی پیدا کند برای اینکه سرور برای پاسخ دهی بسیار کند می باشد یا اینکه سایت شما توسط گوگل مسدود شده است. در نتیجه، گوگل در خواست شما را رد می کند.

خطاهای خاصی که شما ممکن است ببینید شامل:

وقفه اتصال Connect timeout

اتصال برقرار نشد Connect failed

ارتباط قطع شد  Connection refused

بدون پاسخ  No response

پاسخ کوتاه  Truncated response

تنظیم مجدد اتصال  Connection reset

هدر ناقص Truncates headers

ایست Timeout

چگونه با خطاهای اتصال به سرور مقابله کنیم

  • کاهش بیش از اندازه بارگیری صفحه برای درخواست های صفحات فعال .

یک سایت  که محتوای یکسانی برای چندین  URL  ارائه داده برای ارائه ی مطالب به صورت پویا بررسی شده (به عنوان مثال www.example.com/shoes.php؟color=red&size=7 در خدمت محتوای همان www.example.com/shoes.phP؟size= 7 و رنگ = قرمز). صفحات فعال میتوانند برای مدت طولانی برای پاسخ دهی بکار گرفته شوند، تا وقتی زمان موضوع تمام شود یا سرور ممکن است برگردد به حالت بار اضافی تا Googlebot بخواهد سایت آهسته تر پیش برود. به طور کلی ، ما پیشنهاد میکنیم تا پارامترها را کوتاه نگه دارید و آنها را به ندرت استفاده کنید. اگر شما مطمئن هستید که پارامترها برای سایت شما چطور کار می کنند ، شما میتوانید به گوگل بگویید ما چطور این پارامترها را اداره کنیم.

 

 

  • مطمئن شویدسرور میزبانی سایت شما پایین، بیش از حد پر و یا با پیکر بندی نادرست نباشد.

اگر اتصال، وقفه داشته باشد یا جوابگویی مسائل اصرار بشود، با میزبان وب خود بررسی کنید و افزایش توانایی سایت خود را به کنترل ترافیک د رنظر بگیرید.

  • بررسی کنید که به صورت تصادفی توسط گوگل مسدود نشده باشید.

شما ممکن است توسط گوگل مسدود شده باشد به علت یک سطح موضوع سیستم یا یک موضوع پیکر بندی، یا دیوار آتش نادرست یا سیستم حفاظت DoS ، یا محتوی پیکر بندی مدیریت سیستم. حفاظت از سیستم ها یک قسمت مهم از میزبانی است و اغلب پیکر بندی شده اند برای مسدود کردن اتوماتیک درخواست های غیر معمول سطح بالای سیستم اماده سازی شده اند . با این حال به دلیل اینکه Googlebot  اغلب نسبت به یک کاربر انسانی درخواست بیشتری می سازد ، این می تواند برای حفاظت سیستم ها محرک باشد، موجب می شود آنها تا Googlebot  مسدود کنند و از خزیدن وب سایت شما جلوگیری می کند. برای رفع این چنین مسائلی، شناسایی کنید که کدام قسمت از زیر ساختهای وب سایت شما Googlebot  مسدود شده است و این مسدود شدن را حذف کنید. دیوار آتش ممکن است تحت کنترل شما نباشد ، بنابراین ممکن است نیاز باشد تا موضوع را با ارائه دهندگان خدمات میزبانیتان مطرح کنید .

  • کنترل کنید موتور جستجوی خزنده سایت و نمایه سازی عاقلانه

برخی از طراحان سایت عمدا Googlebot را از رسیدن به وبسایتشان جلوگیری می کنند، شاید از یک دیوار آتش که در حال توضیح داده شد استفاده می کند. در این مورد ، معمولا قصد این نیست تا Goglebot  به طور کامل مسدود شود، اما اینکه سایت چطورآرام حرکت کند و نمایه سازی شود کنترل می شود. اگر این برای شما کاربرد دارد ، موارد زیر را بررسی کنید :

برای کنترل خزیدن Googlebot از مطالب شما، از رباتهای حذف پروتکل استفاده کنید، از جمله با استفاده از یک ربات فایل txt و پیکر بندی پارامترهای URL . اگر شما نگران هستید در مورد رباتهای سرکش کاربر – عامل Googlebot استفاده می کنند،  شما می توانید بررسی کنید که آیا یک خزنده واقعا Googlebot  است.

اگر شما می خواهید تا خزنده Googlebot  سایتتان را مرتبا تغییر بدهید، شما می توانید یک تغییر در میزان خزنده Googlebot را درخواست کنید. ارائه دهندگان خدمات میزبانی می توانند همچنین مالکیت IP  آدرس هایشان را بازبینی کنند.