دانلود فیلتر شکن

جهت دانلود جدیدترین فیلتر شکن ها به قسمت آموزش های سایت مراجعه کنید.
فیلتر شکن های موجود در سایت شامل انواع VPN ویژه موبایل های اندروید ، آیفون و بلک بری میباشد. همچنین سیستم SuperTunnel شامل انواع فیلتر شکن هایی با تکنولوژی تور TOR و سایر تکنولوژی های رمزنگاری میباشد. فیلترشکن ها به شرح زیر میباشد.

انواع فیلتر شکن های موجود در سایت

دانلود فیلتر شکن

 

  • SSL Tunnel
    اساس این فیلتر شکن همان پروکسی HTTPS مباشد ، که با رمزنگاری SSL شما را از فیلترینگ حفظ میکند.
  • SuperTunnel
    این فیلتر شکن از نکنولوژی رمزنگاری Bluefish ، فشرده سازی Zlib و نیز الگوریتم key agreement آن Diffie-Hellman میباشد. سرعت عبور از فیلترینگ این فیلتر شکن متوسط رو به بالاست اما مزیت آن ، کار کردن بر روی انواع شبکه ها مباشد.
  • OBFS و FTE
    این دو فیلتر شکن از رمزنگاری های ساذه تر اما پرسرعت استفاده میکنند. اساس فیلتر شکن مشهور TOR بر پایه این دو سیستم میباشد.
  • HTTPS Proxy
    این پروکسی صرفا جهت مخفی شدن شما در اینترنت و محافظت شما از هک شدن میباشد. اما مدتیست با این روش عبور از فیلترینگ به صورت 100% امکان پذیر نیست.

فیلتر شکن های موجود در سایت با پشتیبانی 24 ساعته بوده و دارای گارانتی میباشدو در صورت برخودر با هرگونه مشکل با ما تماس بگیرید.جهت دانلود فیلتر شکن جدید به قسمت آموزش مراجعه کرده و لینک مستقیم آن را دریافت کنید. در صورت نیاز به امتحان کردن فیلتر شکن ، میتوانید اکانت رایگان فیلتر شکن را از بخش پشیتبانی به صورت رایگان و آنی دریافت نموده و قبل از خرید فیلتر شکن مارا امتحان کنید و در صورت رضایت ، از اکانت های ما خریداری نمایید.

دریافت اکانت به صورت آنی بوده و پس از پرداخت ، با کلیه کارت های عضو شتاب بلافاصله اکانت نمایش داده شده و به ایمل شما فرستاده میشود. در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به تمدید اکانت فیلتر شکن با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.