درخواست برای رفع محدودیت بر VPN و کریو در netflix

نامه ای با امضای 45000 نفر از مدیر عامل شرکت NETFLIX خواستند ممنوعیت گسترده VPN را لغو کند. برای به اجرا درآوردن محدودیت های جفرافیایی NETFLIX به شدت بیشتری شروع به مسدود کردن کاربران VPN کرد، اما بر طبق گفته های OpenMedia جایگزین بهتری برای احترام به حفظ حریم خصوصی کاربران وجود دارد.

netflix-and-vpn

محدودیت ها روی خرید کنندگان VPN

در اوایل سال NETFLIX اعلام کرد که تلاش ها برای مسدود کردن مشتریانی که محدودیت های جغرافیایی را دور می زنند را افزایش می دهد.

در نتیجه باعث سخت تر شدن استفاده از سرویس های VPN و پروکسی ها برای دسترسی به مطالب NETFLIX از دیگر کشورها می شود.

با کاربرد داده های لیست سیاه تجاری، Netflix آدرس های IP ای را مسدود می کند که به این چنین سرویس های مرتبط اند، چیزی که تصمیم مشتریانی که VPN را صرفا برای حفاظت از حریم خصوصی استفاده می کنند  تحت تاثیر قرارد میدهد.

این سیاست مسدود کردن گسترده باعث اعتراض 44.446 کاربر اینترنت کرده است که خواهان عدم سرکوب VPN توسط Netflix می باشند. OpenMedia نامه ای به مدیر عامل Netflix ارسال کرد که حاوی این پیام بود. امضا کنندگان Netflix را دوست داشتند اما چگونگی اداره کردن حریم خصوصی خود را توسط کمپانی نمی پسندیدند. ” تماشای مطالب و برنامه ها با کیفیت بالا و داشتن اینکه چه کسی سازندگان آن در فرآیند جبران هستند بسیار عالی است. اما ما حریم خصوصی خود را نیز دوست داریم”. به عنوان مشترکین شما، شما نباید ما را مورد بحث قرار بدهید. مسدود کردن VPN خرید مسئله بزرگی است برای کسانی از VPN به عنوان یک ضرورت استفاده می کند، ابزار کاربر پسندی که حریم خصوصی را حفظ می کند.

آن گروه مدیر عامل Netflix را برای جلسه و بحث در مودر این گزینه دعوت کردند. گفتگو با سخنگوی TorrentFreak، OpenMedia قبلا گفته بود که Netflix می تواند برای مثال محتوای کتابخانه ها را به آدرس کارت اعتباری ارتباط دهد.

ما امیدواریم که شما نیاز و حریم خصوصی میلیون های کاربر اینترنت در سراسر جهان را که سرویس شما را ارج می نهند با نشان دادن اینکه راه حل جدیدی ارائه داده اید در نظر بگیرید. تا کنون Netflix تمایلی به پرداختن به نگرانی ها نشان نداده است.