رمزنگاری در شبکه

رمز نگاری شبکه: چالش امروز

Quantum-Encryption-Will-Stop-Hackers

امروز سازمانهای کمی دسترسی به شبکه های خصوصی قانونی و امن دارند، در عوض، آنها زیر ساخت شبکه را با سازمانهای دیگر به اشتراک می گذارند. به عنوان نتیجه جابجایی اطلاعات در سراسر این شبکه های مجازی خصوصی یا عمومی اغلب آسیب پذیر به رهگیری است. کاملا به درستی، بسیاری از نیازها  در بردارنده  استاندارها حفظ حریم خصوصی داده  ، به عنوان یک سطح پایه از حفاظت ، یک دستور حفاظت داده های در حال جابجایی است. در حالیکه سازمانها میتوانند انتخاب کنند رمز نگاری داده های منتخب را در سطح برنامه یا در داخل پایگاه داده و یا دیگر محیط های ذخیره سازی ، یک توده حفاظت شده از جریان داده در سراسر یک شبکه یک ابزار بلانت اما بسیار موثر برای اضافه کردن یک لایه امنیتی اضافی  فراهم می کند. رمزنگاری شبکه را در مقابل اطلاعاتی که سهوا به صورت واضح فرستاده میشوند ، حفاظت میکند . همچنین حفاظتی ارزشمند برای همه ی دسته های دیگر اطلاعات که شاید به صورت مستقیم لزوم حفاظت آنها مشخص نشده است ، اما باوجود این هنوز حساس در نظر گرفته میشوند ، فراهم میکند. . اگرچه رمزنگاری در سطح شبکه فن آوری نسبتا کامل است، سازمان ها باید گزینه های مختلفی داشته باشند وقتی که تصمیم می گیرند چه نوع رمز نگاری شبکه به کارگیرند.

خطرات مرتبط با امنیت شبکه

شبکه امن با VPN

شبکه امن با VPN

  • مهاجمان می توانند استراق سمع کنند در داده های جابجا شده رمز نگاری نشده در سراسر شبکه، حریم خصوصی را فقط تحت تاثیر قرار نمیدهد بلکه پتانسیلی برای تغییر یا عوض کردن داده ها ایجاد می کند که راهی برای انجام حملات پیشرفته تر است.
  • از آنجاکه صنعت احتیاح به حفاظت از داده های جا بجا شده دارد، سازمانهایی که این حفاظت را انجام نمی دهند در خطر جریمه شدن هستند، افشای داده ها ناراحت کننده است و در نتیجه به شهرتشان آسیب می زند.
  • بسته به نوع کاربرد ، قابلیت رمز گذاری تعبیه شده در روتر و سوئیچ ممکن است ترکیبی از امنیت و اجرا آنطور که شما نیاز دارید ارائه ندهد .

 

رمزنگاری شبکه: راه حالهای امنیتی Thales

 

با استفاده از پلت فرم رمزگذاری شبکه مستقل از Thales e-Security، شما می توانید تا مقداری که حساس هستید قابلیت اعتماد را افزایش دهید، داده های با ارزش در طول جابجایی به خطر نخواهند افتاد. پلتفرم رمز گذاری شبکه Datacryptor  افزایش سطوح حفاظت در هر دو داده های جابجا شده رمز گذاری نشده و قابلیت رمز گذاری جاسازی شده در روتر و سوئیچ را ارائه میدهد.

خانواده Datacryptor  از پلتفرمهای رمزگذاری شبکه طراحی شده تا طیف وسیع از پشتیبانی برای انواع مختلف شبکه ، پروتکلهای رمز گذاری ، و سطوح گواهینامه اعطا شده از دولت را ارائه دهد.این ترکیب ایده آل از حفاظت، اجرا و انعطاف پذیری برای سازمان ها و ارائه دهندگان خدمات که مایل به حفاظت نقطه به نقطه و پوشانندگی چند شبکه ، پهنای باند مصرفی، جداسازی قدرتمند وظایف از اهمیت زیادی برخوردار هستند ضروری است. سناریوهای استفاده شده معمول عبارتند از:

  • موسسات و یا سازمانها با اتصال داخلی دفاتر توزیع شده جغرافیایی بوسیله شبکه های خصوصی مجازی.
  • سازمانها با انعکاس دادن یا جایگزین کردن مراکز داده شبکه گسترده اتصلات (WAN) با سرعت بالا استفاده می کنند.
  • سازمان ها مایکرویو یا شبکه های رادیو فضای باز استفاده می کنند.
  • ارائه دهندگان خدمات که مایل به ارائه حق بیمه هستند، خدمات شبکه داده رمز گذاری شده
  • دولت مایل به پشتیبانی از الگوریتم های ملی برای شیوه های کلیدی مدیریت برای ضمانت بالا شبکه های محدود شده است.

 

با خرید VPN رحد انواع وی پی ان ها و تونل های فیلتر شکن میتوانید به راحتی ، از اینترنت رمزنگاری شده و شبکه امن خود بهره مند شوید.

 

thales-esecurity.com/solutions/by-technology-focus/network-encryption