رمز گذاری VPN چیست؟

وقتی که شما بر روی یک شبکه نا امن مانند Wi-Fi کافی شاپ به اینترنت متصل می شوید، امکان اینکه هر داده ای که روی اتصال ارسال می کنید یا می گیرید توسط اشخاص ثالث قطع شوند وجود دارد.

what is vpn encryption

اما هنگامیکه شما از طریق خرید VPN کریو از سایتی مانند TAPARIAEXPORT به اینترنت دسترسی یابید، VPN فعالیت های اینترنتی شما را رمزگذاری می کند اشخاص ثالث مانند (ISP ها و هکرها) نمی تواند ترافیک داده های اینترنت شما را گزارش دهی، نظارت یا مداخله داشته باشند.

TAPARIAEXPORT چگونه امن است؟

TAPARIAEXPORT از AES (Advanced Encryption Standard ) با کلید 256 بیتی استفاده می کند همچنین به عنوان AES56 شناخته شده است. این شبیه رمزگذاری استاندارد مشابه اتخاذ شده بوسیله دولت U.S. می باشد و توسط کارشناسان امنیتی برای حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده استفاده می شود.

کلید های 256 بیتی به معنای 2256 or 1.1 x 1077  ترکیبات ممکن است. که 115,792,089,237,316,195,423,570,985,008,687,907,853,269,984,665,640,560,000,000,000,000,000,000,000,000  ترکیب است ! یک حمله شدید به فضای کلید 256 بیتی به سادگی عملی نیست حتی اگر قدرتمندترین ابر کامپیوتر جهان برای از زمانی که جهان به وجود آمده است تا کنون میلیاردها و میلیارد ها بار روی آن کار کند.

TAPARIAEXPORT سریع ترین و آسانترین راه برای اضافه کردن این صنعت استاندارد لایه رمزگذاری به ترافیک اینترنت شما می باشد، به سادگی بوسیله دانلود کردن یک برنامه کاربردی برای کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه شما انجام می شود.

چرا رمزگذاری VPN را انتخاب کنیم؟

شما تا به حال داستان های بی شماری از گم شدن داده ها، دزدیده شدن هویت، پرداخت های جعلی و اطلاعات شخصی که نشت پیدا کرده است شنیده اید. اگر حریم خصوصی و امنیت برای شما اهمیت دارد، از همین امروز از اطلاعات آنلاین خود محافظت کنید.

هنگامیکه شما از میزبانهای Wi-Fi عمومی برای دسترسی به رسانه های اجتماعی، کار و حساب های کاربری مالی استفاده می کنید، نه تنها اطلاعات شخصی خود را در معرض خطر قرار می دهید، اطلاعات مرور کردن شما برای جاسوسی، مشاهده بوسیله اشخاص دیکر مانند هکرها، شرکتها و دولت آسیب پذیر است.

رمزگذاری اتصال شما با VPN یا کریو یک راه ساده برای بالا بردن امنیت اینترنت و حفاظت از داده های شما است. هنگامیکه شما به TAPARIAEXPORT متصل هستید، هر کسی که بدنبال داده های شما باشد ترافیک رمزگذاری شده را خواهد دید. آنها نخواهند فهمید که شما چه چیزهایی بر روی اینترنت ارسال می کنید یا فرستاده های شما به کجا می روند.

چه کسانی از رمزگذاری VPN استفاده می کنند؟

چه شما یک جهانگرد باشید، کسی که در مورد حریم خصوصی اش نگران است یا یک نویسنده که به طور دائم در کتابخانه ها و کافه های است، اتصال خود را با VPN رمزگذاری کنید. شما همچنان می توانید هر کاری که می خواهید به طور آنلاین انجام دهید، از هر جایی که می خواهید اما با آرامش خاطر و اعتماد به اینکه اتصال اینترنت شما امن است.

در حال حاضر میلیون ها نفر از طریق VPN به اینترنت متصل هستند. بیشتر افرادی که در حال حاضر از VPN استفاده می کنند افرادی هستند که متوجه شده اند که چطور داده هایشان در معرض آسیب پذیری است. افرادی که از VPN ها استفاده می کنند شامل:

  • کارمندان   مسافران
  • دانش آموزان طرفداران ورزش، موزیک، فیلم
  • کاربران رسانه های اجتماعی دارندگان حساب های کاربری آنلاین
  • صاحبان مشاغل کوچک کارمندان