زمان کامل کردن رمز گذاری است

امینت خرید رحد vpn

اولین قدم برای بهبود امنیت اطلاعات چیست؟ خرید vpn ؟سرزنش مردم را ترک کنید و  بر روی توانایی تکنولوژی مانند رمزگذاری تمرکز کنید.

VPN Encryption

اگر از حرفه ای های امنیتی بخواهید تا ضعیف ترین حلقه در زنجیره امینت سایبری را مشخص کنند، آنها احتمالا پاسخ بکسانی خواهند داد: انسان.

مردم ایمیل هایی را که نباید باز کنند پاسخ می دهند. آنها به سرویس ها و وب سایتها دسترسی دارند آنها نباید بر روی دستگاههای یکی شده باشد. آنها شرکای کسب و کار را دعوت می کنند که پروسه امنیت کمتر از شدید در شبکه های یکی شده به کار ببرند.

این درست است، اما همه ما اشتباه می کنیم. از همه مهمتر، مجرم امروزی پیچیده ، اختصاصی  و بیمار است. بر طبق این مطالعه که بوسیله مرکز استارتژیک و مطالعات بین المللی توسط McAfee انجام شده هکر ها مشتریان و شرکت ها را بین 375 میلیون دلار تا 575 میلیون دلار در سال به خرج می اندازند . فن آوری هسته ای نیز می تواند به خطر بیفتند. در سال 2014 FBI هشدار داد که هکر ها بهداشت و درمان وشرکت های تجهیزات پزشکی برای مالکیت ذهنی هدف قرار می دهند.

 

پس چه کاری باید انجام داد؟ امنیت هرگز به پایان نمی رسد و هرگز کامل نمی شود. اما می تواند پیشرفت یابد و یک راه برای پیشرفت کردن آن تکیه بر رمزگذاری خودکار به طور فزاینده خواهد بود. مسلما رمزگذاری بهترین تکنولوژی امنیتی در بازار و یکی ازبهترین های استفاده شده است. اظهارنامه مالیاتی شما احتمالا بر روی یک درایو در خانه شما قرار دارد. ایا شما آن را رمزگذاری کرده اید؟ احتمالا نه. اگر کسی لپ تاپ شما را بدزد می تواند آن را بخواند و رمز عبور را بشکند؟ کاملا

مانند هر چیز دیگر، رمز گذاری هم ممکن است هک بشود، اما اغلب هزینه، زمان و نیروی بیشتری نیاز دارد. رمزگذاری ممکن نیست جریان اخیر حمله های مشخصات بالا را مانع شود اما می تواند از یورش ناگهانی ایمیل های شرم آور، نام های کاربری و اطالاعات دیگر جلوگیری کند. عاملان به احتمال ریاد هنوز با رشته ای از کلمات نافهوم درگیر هستند.

رمز گذاری باید برای هر چیزی به طور پیش فرض فعال باشد، نه اینکه یک ویژگی باشد که شما برای چیزی که ارزش حفاظت دارد اجرا کنید.

تا همین اواخر، با این حال، مورد بحث هزینه و پیچیدگی رمزگذاری را برای خیلی ها از محالات ساخته بود . سرویس های ثالث که رمزگذاری ساده کردند برای برخی که امنیت کمتری دارند دیده شده است. قابلیت افزایش از سیستم های کامپیوتری ، با این حال،  با از بین بردن عملکرد و موانع هزینه تصور را تغییر می دهند . برای مثال، سرعت و ظرفیت درایوهای حالت جامد (SSDs) اجازه رمزگذاری که در پشت صحنه اتفاق می افتد را می دهد.

Coughlin Associates پیش بینی کرده که در پایان سال اکثریت SSDs قادر خواهد بود تا اسناد را خود رمزگذاری کنند. Nuvasive یک شرکت که متخصص در فن آوری مراقب از ستون اصلی است، اخیرا از طریق SSD برنامه خود رمزگذاری را اجرا کرده است.

تغییرات تنظیمی همچنین مشوق قبول تحت Sarbanes-Oxley، Healthcare Information Portability and Accountability Act (HIPAA ) ، Health Information Technology for Economic and Clinical Health (HITECH) Act و دیگر مقررات هستند.. در سال 2009، BlueCross BlueShield از تنسی 1.5 میلیون دلار جریمه شد بعد از اینکه 57 هارد درایو رمز گذاری نشده که حاوی اطلاعات  نزدیک یک میلیون بیمار بود از یک دستگاه ذخیره سازی خصوصی دزدیده شده بود . بر طبق آمار Privacy Rights Clearinghouse تخمین زده می شود سال گذشته  249000 مورد سوابق سهوا افشا شده است برای اینکه لپ تاپ ها دزدیده شده اند یا گم شده اند .

برنامه های کاربردی برای مدیریت رمزگذاری یا روش های تنظیمات به مراتب کاربر پسند شده اند. تمام اجزاء مورد نیاز برای رمز گذاری  ” تک لمسی” به زوذی در سیستم جدید دریافت نخواهد شد. برای مثال شرکت هایی مثل Wave ، اجازه می دهند رمز گذاری بر روی لپ تاپ به صورت خودکار یا از طریق سیستم ابری اجرا شود. (رمز گذاری همچنین می تواند به پوشه های خاص محذوذ شود که آن را آسانتر می سازد.)

در عین حال، سرویس های وب  بزرگ، در حال اتخاذ رمزگذاری خودکار می باشند. گوگل رمز گذاری اتصالات برای Gmail  اجرا کرد و حرکت کرد به سمت رمز گذاری پایان-به پایان که پسام ها را به طور موثر رمزگذاری کرده تا اینکه گیرنده در نظر گرفته شده آنها را رمز گشایی کند.

شما همچنین رمزگذاری و پروتکل های امنیتی بهتر را در بازار تلفن همراه می بینید. Qiku یک شرکت چینی است که تلفن هایی با تاکیید بیشتر بر روی امنیت را منتشر کرده است. در اوایل سال جاری، گوگل Project Vault آزمایشی را نمایش داد ، یک کارت حافظه کوچک که پیام های تلفن همراه  و داده ها را امن نگه می دارد.

منتقدان و شکاکان توجه خواهند کرد که حتی ساختن قابلیت های رمز گذاری رایگان و فراگیر ممکن است کافی نباشد. هنوز، همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند. اگر شما رمز گذاری را به آسانی کلیک کردن روی یک آیکون یا کاملا خودکار انجام می دهید، وضعیت تغییر خواهد کرد. برای نزدیک به 20 سال، ناوگان واقعی از شرکت ها سعی کردند تا اسکنرهای اثر انگشت به عنوان جایگزین برای رمز عبور را گسترش دهند، اما تعداد کمی از آنها پذیرفتند. بعد از آن Apple سیستم های اثر انگشت را بر روی iPhone 5 قرار داد.  کاربران این تکنولوژی را پذیرفتند و برای زمان طولانی درخواست شد.

http://www.networkcomputing.com/storage/its-time-integrate-encryption/819468159