مایکروسافت و حریم خصوصی کاربر اینترنت

اقدامات مایکروسافت برای تعیین امنیت و حفظ حریم خصوصی در سرویس ابری

microsoft privacy policy

 

مایکروسافت آغاز به کار کرد ادغام مرکز امنیت اطلاعات را برای آسان کردن کاربران ابری تا اطلاعات بیشتر  در مورد امنیت و حفظ حریم خصوصی از این محصولات میزبانی پیدا کنند.

مایکروسافت تلاش های مجدد برای ایجاد اعتماد در پلتفرم های ابری بوسیله آسان کردن دسترسی کاربران به داده های خصوصی و پروتکل های امنیتی شروع کرده.

این شرکت مرکز اطلاعات واحد یا “مرکز اعتماد” ایجاد کرد تا شرکت هایی با اطلاعات در مورد وضع امنیت ابری مایکروسافت و چگونگی پایبندی به خدمات خارج از وعده به قوانین بین المللی و منطقه ای ایجاد کند.

پیش از این ، این شرکت مراکز جدا کنترل این اطلاعات  برای هر یک سرویس های ابری شامل Microsoft Aure ، Dynamics CRM Online ، Intune and office 365  راه انداخته بود ،  اما در حال حاظر آن ها را در هم ادغام و زندگی را برای شرکتهای مشتری آسانتر ساخت.

Doug Hauger   مدیر کل برنامه های ملی در مایکروسافت نوشت: ” مشتریان ما گسترش دادن سرویس های چندگانه ابری مایکروسافت و بسیاری برای یک نقطه مرجع برای منابع اعتماد ابری اظهار تمایل کردند.

” آنها  آمده اند تا تکیه بر “مراکز اعتماد ” برای سند پایبندی سرویس های ابری ما به استانداردهای بین المللی و منطقه ای کنند ،سیاست ها و فرآیندهای حفظ حریم خصوصی و حفاظت از داده را شرح دهند و آنها را در مورد انتقال داده و سیاستهای محل همچنین ویژگیها و قابلیت امنیتی آگاه کنند.

در حالیکه نگرانی برای کاربران استفاده کنند ابری باقی مانده است، امثال  گوگل، مایکروسافت و سرویس های آمازون در تلاش است تا شرکت ها را متقاعد کند که داده های آن ها در سرویس ابری نسبت به در وعده امن تر است .

حفظ حریم شخصی با خرید vpn

آنها ادعا می کنند بودجه های امنیت بزرگتر و دسترسی به تکنولوژی های پیچیده تر را نسبت به شرکتهای متوسط دارند.

اما خرابی اخیر مولفه های الکترونیکی در نتیجه لغو قرارداد انتقال داده از US Safe Harbour و – چگونکی امکان دستور دادن اینکه چه کسی میتواند به اطلاعات ذخیره شده در سرویس ابری  دسترسی داشته باشد- درجه ای از آگاهی در سازمانها در مورد حرکت در وعده باقی می ماند .

ایجاد اعتماد از مرکز

اطلاعات در مرکز اعتماد تحت چهار عنوان طبقه بندی شده است: امنیت، حریم خصوصی و کنترل، انطباق و شفافیت. زیر هر یک از این ها منابع متفاوتی هستند که به کاربران مایکروسافت کمک می کنند تا چگونگی امنیت شرکت و ذخیره داده در سرویس ابری را درک کنند.

هاگر گفت: مرکز اعتماد مایکروسافت به هرکسی یک چشم انداز واحد  به تعهداتی که ما در قلب سرویس ابری مورد اعتماد  گذاشته ایم می دهد .

در حال حاظر ، مشتریان می توانند مستند تک صفحه که سرویس های ما مطابق با استانداردهای ISO 27018 یا HIPAA یا سیاست های موقعیت داده در سراسر سرویس های ما را ببینند.

www.computerweekly.com/news/4500258203/Microsoft-steps-up-efforts-to-clarify-cloud-security-and-privacy-policy