معیار های انتخاب VPN

5 معیار اصلی برای انتخاب VPN که برای نیاز های شما مناسبترین است

VPN مخفف “شبکه خصوصی مجازی” است. به عبارت ساده، VPN نوعی از شبکه است که در ارتباط به یک شبکه عمومی عادی ، با برجسته ترین نمونه های موجود در اینترنت استفاده شده است. VPN ها تعداد زیادی مزیت روی اتصالات شبکه سنتی دارندکه از جمله افزایش عملکرد، سیاست های مدیریت متنوع تر و افزایش امنیتی باشند. امنیت یکی از اصلی ترین دلایلی است که چرا شرکت ها و یا کاربران شخصی در همه جای جهان سرویس هایی از این نوع اتصال را به کار می برند. هنگامیکه در حال بررسی ارائه دهندگان شبکه خصوصی مجازی برای پیدا کردن گزینه مناسب هستید، چند معیار هستند که بخاطر بسپارید برای اینکه اطمینان حاصل کنید که پول شما در جای مناسب صرف شود.

VPN Criteria

تعیین عادات استاندارد استفاده از اینترنت شما

قبل از اینکه بتوانید بهترین شبکه خصوصی مجازی برای نیاز هایتان را تعیین کنید، بنشینید و چیزهایی را که دقیقا به آنها احتیاج دارید را بنویسید.برای مثال  اگر شما کاربرکسب و کار هستید، شما نیاز به VPN دارید که قادر به متصل کردن دستگاه خانگی شما به شبکه اینترنت محل کار شما باشد. اگر شما تعداد زیادی از فایل ها را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید یا تنها در موارد اطلاعات شخصی متصل می شوید، به یک VPN که اقدامات امنیتی برای محافظت از هویت شما ارائه بدهد نیاز دارید.

تحقیق روی پروتکل های vpn

پروتکل های شبکه خصوصی مجازی به شکل های بسیار متفاوتی بسته به اینکه شبکه دقیقا چه کاری انجام میدهد،می آیند. در حالیکه همه انواع پروتکل ها برای شما یک اتصال امن فراهم خواهند کرد، برخی از بقیه آسیب پذیر تر هستند. برای مثال پروتکل های PPTP ، تعدادی آسیب پذیری دارد که آنها را برای کاربران کسب و کار غیر جذاب کرده است. کاربرانی که فقط می خواهند ناشناس ماندن خود را حفظ کنند در حالیکه بتوانند به گشتن در اینترنت بپردازند احتمالا نمی خواهند به زحمت بیفتند.

تحقیق روی گزارش دهی

بخشی از نقطه ثبت نام برای یک شبکه خصوصی مجازی اطمینان حاصل کردن از این است که اطلاعاتی که شما از اینترنت ارسال یا دریافت می کنید خصوصی باقی می مانند. اگر سرویس VPN که شما انتخاب کردید گزارشات را برای تمام فعالیت های شما نگه دارد، ان گزارشات قابلیت این را دارند که توسط یک ارگان دولتی احضار شود. قبل از اینکه وارد قسمت موافقت سرویس شوید دقیقا روش های گزاررش دهی شرکت را بیابید. شرکت ها نیازی ندارد تا عادات استفاده شما را به دولت گزارش دهند ، اما بسیاری از آنها این کار را انجام می دهند و این پتانسیل می تواند شما را آسیب پذیر کند.

تحقیق روی ویژگی های امنیتی

هنگامیکه صحبت از شبکه خصوصی مجازی است، مهم است که درک کنیم ویژگی های امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی موارد یکسان نیستند. در حالیکه ویژگی های حفظ حریم خصوصی حفاظت از هویت شما هنگامیکه آنلاین هستید، ویژگی های امنیتی شما فاکتورهایی مانند آنتی ویروس ها، ضد بد افزارها و حفاظت spyware است . انواع خاصی از سرویس های VPN محصولات خود را با هم دیگر اداره می کنند با برنامه های تشخیص نفوذ زمان واقعی که فایل ها را همانطور که دانلود می کند اسکن می کنند. اگر شما به طور تصادفی سعی کنید تا ویروس یا انواع دیگر نرم افزار مخرب را دانلود کنید ، قبل از اینکه فایل آلوده به هارد داریوتان برسد شما را آگاه می کند.

تحقیق روی هزینه

قیمت شبکه خصوصی مجازی بوسیله تعداد زیادی از موارد در رابطه اینکه یک سرویس واقعا چه خدماتی دارند تحت تاثیر قرار می گیرد. سرویس های رایگان ممکن است راحت باشند اما آگهی های تبلیغاتی را پشتیبانی کنند و فاقد ویژگی حفاظت آنتی ویروس ها باشند. برای سرویس های VPN که احتمالا تمام ویژگی هایی که نیاز دارید را بعهده می گیرند باید به صورت ماهانه یا سالانه مبلغی پرداخت کنید.

www.top10bestvpn.com/articles/5-criteria-for-selecting-the-vpn-that-fits-your-needs