نحوه ی دانلود فیلترشکن رایگان

نحوه‌ی دانلود فیلترشکن رایگان

با توجه به شرایطی که وجود دارد، می‌توان گفت امروزه هر کاربر در اکثر مواقع برای دسترسی به یک سایت با محدودیت رو به رو شده که این محدودیت را به اصطلاح فیلتر بودن می‌گویند؛ در چنین لحظه‌ای کاربری نیاز به یک نرم افزار دارد تا بتواند با آن به محتوا و فایلی که نیاز دارد، دسترسی پیدا کند، بنابراین اقدام به دانلود فیلترشکن رایگان می‌کند.

دانلود فیلترشکن رایگان

به صورت کلی می‌توان فیلترشکن را یک سرویس در نظر گرفت که در آن پروتکل‌هایی در نظر گرفته شده که از محتویات یک سایت و برنامه محافظت کند؛ بدون شک می‌دانید که از طریق شبکه اینترنت می‌توان به تمام شهرها و کشورهای دنیا ارتباط برقرار کرد و به سرور آن‌ها متصل شد و از آنجایی که امروزه تعداد بسیاری کاربر در این فضا مشغول فعالیت هستند باید به دنبال روشی برای تامین کردن امنیت نیز بود.

چگونه یک فیلترشکن سریع دانلود کنیم؟

یکی از موضوعاتی که در آمار جست و جوی گوگل به چشم می‌خورد، آمار بالا برای دانلود فیلترشکن رایگان بوده و چند سالی است که بالاترین و پرجستجوترین سرچ را به خود اختصاص داده و کاربران به دنبال نرم افزاری هستند که بتوانند با وصل شدن با آن از محدودیت‌هایی که پیش روی آن‌ها قرار دارد، عبور کنند.

موضوعی که جالب به نظر می‌رسد این است که یک دولت برای موضوعات گوناگونی محدودیت در نظر می‌گیرد اما امکان دانلود فیلترشکن رایگان به راحتی برای کاربر مهیا است و می‌تواند به راحتی یک فیلترشکن را بر روی سیستم خود داشته باشد؛ امکان دانلود فیلترشکن رایگان از طریق برنامه‌ای چون گوگل پلی یا خود سایت گوگل امکان پذیر است و شما می‌توانید با بررسی و خواندن نظر مردم از دانلود یک فیلترشکن مناسب مطمئن شوید.

اما موردی که همیشه وجود داشته است را می‌توان اینگونه بیان کرد که چه تفاوتی بین دانلود و خرید یک فیلترشکن است؟ چرا برای یکی باید هزینه پرداخت کرد و برای دیگری خیر! این موضوع برای بسیاری از کاربران دغدغه‌ی ذهنی بزرگی ایجاد کرده است و آن‌ها نمی‌دانند که به دانلود فیلترشکن رایگان بپردازند یا آن را خریداری کنند‌؟ بنابراین در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

آیا استفاده از فیلترشکن رایگان مشکلی را به وجود می‌آورد؟

بسیاری از افراد تفکرات گوناگونی راجع به استفاده و دانلود فیلترشکن رایگان دارند که بین افراد شنیده می‌شود و این تفکرات را می‌توان مواردی چون استفاده از فیلترشکن رایگان باعث لو رفتن اطلاعات می‌شود، امکان دسترسی به هر چیزی که بر روی گوشی وجود دارد و موارد این چنینی تاکنون مطرح شده اند، اما آیا واقعا اینگونه است و این دست از اخبار واقعیت دارد؟ باید گفت که استفاده و دانلود فیلترشکن رایگان به طور 100 درصد امنیت ندارد و می‌توان به برخی از موضوعات در رابطه به آن شک داشت و امکان دارد یک فرد به تمام اطلاعات و داده‌های شما دسترسی پیدا کند.

بنابراین نمی‌توان به طور قاطع گفت که دانلود رایگان فیلترشکن و استفاده از آن می‌تواند مشکلی را ایجاد کند، اما بهتر است افراد به خرید فیلترشکن ارزان بپردازند تا نگرانی از بابت پخش و هک شدن اطلاعات خود نداشته باشند؛ با توجه به تمام موضوعات، هستند افرادی که ترجیح می‌دهند اقدام به دانلود فیلترشکن رایگان کنند و از همان برنامه امور خود را انجام دهند؛ بنابراین برای شما از مزیت و معایب دانلود فیلترشکن رایگان خواهیم گفت تا خودتان تصمیم درستی در این جهت بگیرید.

خرید فیلترشکن ارزان

مزایا و معایب داشتن یک فیلترشکن رایگان بر روی سیستم موردنظر

از بزرگترین معایبی که می‌توان به عنوان معایب فیلترشکن در نظر گرفت، ناامنی، از دست دادن اطلاعات و به نوعی زیر نظر گرفتن شما اشاره کرد؛ اما معایب دیگری نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده که به نسبت دیگر معایب، شایع تر هستند و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سرعت اینترنت

بدون شک زمانی که شما در حال استفاده از فیلترشکن رایگان بر روی سیستم خود بوده اید، متوجه شده اید که سرعت اینترنت شما به یکباره کم می‌شود و سرعت دانلود و بارگذاری مطالب و محتواهای مورد نظر شما به حداقل ترین حالت ممکن خود می‌رسد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که سرعت اینترنت شما کاهش نمی‌یابد، بلکه سرورهای فیلترشکن رایگان نمی‌توانند به درستی و با سرعت بالا آنچه که شما درخواست کرده اید را مهیا کنند و به همین علت بسیاری از افراد گمان می‌کنند که سرعت اینترنت آن‌ها است که به مشکل برخورده و به همین علت از دانلود فیلترشکن رایگان منصرف می‌شوند.

میزان مصرف اینترنت

علاوه بر آنکه زمان استفاده از یک فیلترشکن رایگان، سرعت اینترنت شما پایین می‌آید، باید به این مورد نیز اشاره کرد که مصرف حجم اینترنت شما نیز به نسبت بالا می‌رود، این موضوع به ip شما نیز بستگی دارد، به طوری که هرچه ip مورد استفاده شما در نقطه‌ی دورتری قرار گرفته باشد، هزینه و حجم بیشتری را باید برای استفاده از آن مصرف کنید.

مصرف باتری

استفاده از فیلترشکن رایگان از آنجایی که به پردازش، دریافت و ارسال اطلاعات می‌پردازد، باعث می‌شود مصرف باتری موبایل یا رایانه شما به بالاترین حالت ممکن رسد و شما می‌توانید زمانی که در حال استفاده از آن هستید، متوجه داغی دستگاه خود شوید.

مصرف بالای پردازشگر

دانلود فیلترشکن رایگان که امروزه بسیار دیده می‌شود، معایبی دارد که به چند مورد اشاره کردیم، مورد دیگر را می‌توان اینگونه بیان کرد فیلترشکن رایگان، پردازش سنگینی را بر روی سیستم عامل شما انجام می‌دهد و می‌تواند حجم به نسبت بالایی از حافظه پردازشگر را به خود اختصاص دهد که این مورد می‌تواند باعث کاهش توان و سرعت سیستم شما شود.

در رابطه با مزایای فیلترشکن رایگان باید گفت که این برنامه مزیت به خصوصی ندارد و بسیاری از ویژگی‌های که از آن می‌شنوید تنها در ظاهر است و حقیقت ندارد، مواردی چون عبور از محدودیت‌ها، بالا بردن امنیت صفحات وب و … بنابراین بهتر است به این مسائل توجه نکرد.

شما می‌توانید با دانلود فیلترشکن رایگان، از آن برنامه بر روی سیستم خود بهره مند شوید، اما نکته‌ای که باید در نظر بگیرید کیفیت و امنیت آن است، چرا که در آمارکلی، بک فیلترشکن رایگان نمی‌تواند به خوبی امنیت را تامین کند و اگر شما به دنبال یک فیلترشکن هستید که علاوه بر رفع محدودیت‌ها بتواند امنیت را نیز به وجود آورد، به شما خرید فیلترشکن ارزان را پیشنهاد می‌دهیم؛ شما با پرداخت کمی پول می‌توانید از یک فیلترشکن با کیفیت بهره مند شوید.