نکات امنیتی در شبکه خرید VPN

با رعایت برخی نکات می توانید شبکه خود VPN را امن تر کنید

امن سازی شبکه VPN

اگر شما به دنبال ره اندازی یک شبکه خانکی یا یه کسب و کار کوچک هستید ، در اینجا برخی از بهترین شیوه هایی که شما می توانید بمنظور افزایش کامپیوتر و شبکه تان انجام دهید ارائه شده است.
توصیه هایی برای امنیت کلی شبکه
در زیر دستور العمل های امنیتی برای شبکه های خانگی و اداری کوچک هستند.
کامپیوتر خود را به روز نگه دارید
برای هر کامپیوتر گزینه به روز رسانی خود کار را روشن نگهدارید این کار برای امن نگه داشتن کامپیوتر شما مفید است و به آن کمک می کند. ویندوز می تواند به صورت خودکار به روز رسانی های مهم و توصیه شده و یا فقط به روز رسانی های مهم را انجام دهد. به روز رسانی های مهم مزایای قابل توجهی را ارائه می دهد ، مانند اینکه امنیت و قابلیت اطمینان را بهبود می بخشد. به روز رسانی های توصیه شده به مشکلات غیر حساس رسیدگی و به بالا بردن اطلاعات کامپیوتر شما کمک کند. به روز رسانی های اختیاری به صورت خودکار دانلود و نصب نمی شوند.

secure your vpn network

استفاده از فایروال

یک فایر وال می تواند به جلوگیری از دسترسی هکر ها یا نرم افزار های مخرب (مانند کرم ها ) به کامپیوتر شما از طریق شبکه یا اینترنت جلوگیری کند. همچنین فایروال می تواند مانع این بشود که کامپیوتر شما نرم افزارهای مخرب را به کامپیوترهای دیگر بفرستد .
اجرای نرم افزار آنتی ویروس بر روی هر کامپیوتر
فایروال ها به حفظ کامپی.تر شما در مقابل هکر ها و کرم ها کمک می کند، اما برای مقابله با ویروس ها طراحی نشده اند، بنابراین شما باید نرم افزار آنتی ویروس را نصب کنید. ویروس ها می توانند از فایل های پیوست شده در ایمیل ، فایل های CD یا DVD ، یا فایل های دانلود شده از اینترنت وارد شوند. مطمئن باشید که آنتی ویروس شما به روز است و به طور مکرر اسکن سیستم خود را انجام دهید.
آنتی ویروس های زیادی در دسترس هستند. مایکروسافت Security Essentials آنتی ویروس رایگانی که شما می توانید آن را از وب سایت Microsoft Security Essentials دانلود کنید را پیشنهاد می کند. شما همچنین می توانید به وب سایت ارائه دهنده نرم افزار Windows Security رفته و نرم افزار مورد نظر خود را پیدا کنید.
استفاده از یک روتر برای به اشتراک گذاشتن اتصال به اینترنت
یک روتر برای به اشتراک گذاشتن اتصال به اینترنت در نظر بگیرید. این دستگاه ها معمولا فایروال تعبیه شده ای دارند، ترجمه آدرس شبکه (NAT) ، و دیگر ویژگی ها به حفاظت بهتر شبکه شما در مقابل هکرها کمک می کند.

به عنوان یک مدیر LOG ON باقی نمانید.

هنگامیکه شما برنامه هایی بکار می برید که نیاز به دسترسی به اینترنت دارد، مانند یک مرورگر وب یا برنامه ایمیل ، ما توصیه می کنیم که با یک حساب کاربری استاندارد به جای حساب کاربری مدیر وارد شوید . به این دلیل که بسیاری از ویروس ها و کرک ها نمی توانند بر روی کامپیوتر شما ذخیره یا اجرا شوند مگر اینکه شما به عنوان مدیر وارد سایت شوید.
توصیه های امنیتی شبکه های بی سیم
اگر شما یک شبکه بی سیم دارید، برخی افدامات احتیاطی امنیتی اضافی وجود دارد که شما باید آن را بکار ببرید.
از کلید امنیت شبکه استفاده کنید
اگر شما یک شبکه بی سیم دارید ، باید یک کلید امنیت شبکه راه اندازی کنید، که رمز گذاری را شروع کند. با رمز گذاری کسی نمی تواند بدون کلید امنیتی به شبکه شما متصل شود . همچنین همه اطلاعاتی که شما بر روی شبکه خود قرار می دهید رمز گذاری شده است بنابراین تنها کامپیوترهایی که کلید را داشته باشند می توانند اطلاعات را رمز گشایی و آن را بخوانند. این می تواند تلاش ها برای دسترسی بدون اجازه به شبکه و فایل های شما را محدود کند. Wi‑Fi Protected Access (WPA or WPA2) یک روش پیشنهادی رمز گذاری شبکه شبکه بی سیم است.
نکته
ما استفاده از WPA2 را در صورت امکان پیشنهاد می کنیم. WEP را برای امنیت شبکه پیشنهاد نمی کنیم . WPA یا WPA2 امن تر هستند. اگر شما WPA یا WPA2 را امتحان کردید و کار نکردند، ما توصیه می کنیم که کارت شبکه خود را ارتقا دهید تا یکی از آن ها کار کند.

نام و رمز عبور پیش فرض مدیر در روتر یا نقطه دسترسی خود را تغییر دهید

اگر شما یک روتر یا نقطه دسترسی دارید، شما احتمالا برای راه اندازی تجهیزات خود از یک نام و رمز عبور پیش فرض استفاده می کنید. اکثر تولید کنندگان از نام و رمز عبور مشابه به صورت پیش فرض برای تجهیزاتشان استفاده می کنند ، که هر شخصی می تواند برای دسترسی به روتر یا نقطه دسترسی شما از آن استفاده کند بدون اینکه شما متوجه شوید. برای جلوگیری از این چنین ریسکی ، نام کاربری و رمز عبور پیش فرض روتر خود را تغییر دهید. اطلاعات دستگاه خود را برای دستور العمل در مورد نحوه تغییر نام و رمز عبور بررسی کنید.

SSID پیش فرض را تغییر دهید

روترها و نقاط دسترسی از نام شبکه بی سیم شناخته شده به عنوان یک شناسه مجموعه خدمات (SSID) استفاده می کنند. اکثر تولید کنندگان از SSID مشابه برای همه روتر ها و نقاط دسترسی استفاده می کنند . ما پیشنهاد می کنیم که SSID پیش فرض را تغییر دهید تا بتوانید شبکه بی سیم خود را از تداخل با شبکه های بی سیم دیگر که ممکن است SSID پیش فرض به کار ببرند جلوگیری کند . اگر بیشتر از یک شبکه بی سیم در نزدیکی شما باشد ، این به آسان شدن شناسایی شبکه بی سیم شما کمک خواهد کرد، چرا که معمولا SSID ها در لیست شبکه های موجود نشان داده می شوند .
روتر یا نقطه دسترسی خود را با دقت تعیین محل کنید
سیگنال های وایرلس می توانند تا چند صد فوت انتقال یابند ، به طوری که در خارج از خانه و یا شرکت شما گسترده شوند. شما می توانید منطقه ای که سیگنال های بی سیم شما می رسند را بوسیله قرار دادن روتر یا نقطه دسترسی نزدیک به مرکز خانه یا شرکتتان بجای قرار دادن در نزدیکی پنجره یا دیوار بیرونی محدود کنید .

windows.microsoft.com/en-us/windows/making-network-more-secure#1TC=windows-7