هفت راه برای جلو گیری از هک شدن

هفت راه برای جلو گیری از هک شدن که شاید یکی از مهترین های آنها استفاده و خرید vpn امن باشد.

در اینجا به چگونگی مقابله با از دست دادن داده های شما توسط مجرمان اینترنتی  اشاره شده است.

be secure from hachers

  • عدم استفاده از Wi-Fi عمومی

راه های ساده ای برای جلوگیری از ، از دست دادن داده ها توسط Wi-Fi  عمومی وجود دارد. چک کردن منطقی است: برای هکر ها آسان است تا یک شبکه Wi-Fi جعلی راه اندازی کنند که کاملا شبیه موارد رسمی باشد. بهترین راه این است که قبل از اتصال به هر وای فای ، در مورد صحت وای فای از کارمندان آن محل در مورد نام وای فای سوال کنید.

  • شبکه را فراموش کنید

وقتیکه کار شما با Wi-Fi  به پایان رسید، تمام سرویس هایی که از آنها استفاده میکردید را خاموش کنید و بعد از آن در دستگاه خود قسمت فراموش کردن شبکه وای فای را فعال کنید بنابراین زمان بعدی که شما در محدوده آن هستید به صورت اتوماتیک متصل نخواهد شد.

  • Wi-Fi خود را خاموش کنید

مطمئن شوید که زمانیکه از Wi-Fi خود استفاده نمی کنید در حالت خاموش قرار دارد. این کار از اتصال اتوماتیک دستگاه بدون اینکه شما متوجه بشوید به شبکه های ناهنجار جلوگیری می کند .

 

  • از VPN استفاده کنید . با خرید vpn

VPN ها به عنوان یک رابط بین دستگاه شما و سرور اینترنت عمل می کنند، مسیریابی تمام فعالیت های شما از طریق حلقه کوچک از اینترنت که رمز گذاری شده است، به این معنی است که یک متجاوز در می یابد که تلاش برای رسیدن به اطلاعات شما و یا دانستن اینکه چه می کنید غیر ممکن است ، فرقی نمی کند که در موبایل، تبلت یا کامپیوتر شما باشد.

  • از رمز عبور خود مراقبت کنید

این تمرین خوبی است که بطور منظم همه رمز های عبور خود را تغییر دهید و از رمز عبور های یکسان برای سرویس های مختلف استفاده نکنید . سرویس هایی وجود  دارند که اجازه احراز هویت دو عاملی را می دهند، به طوریکه به شما اجازه می دهد دو سطح از حفاظت را برای سرویس هایی مثل Gmail ، Twitter و Facebook داشته باشند.

  • بررسی قفل و خرید فیلتر شکن

شما هرگز در ها را بدون بستن نمی گذارید و نمی روید، پس چرا خودتان را آنلاین و در معرض تهدید می گذارید؟

اگر یک وب سایت امن می باشد یک نشانه قفل سبز رنگ را نمایش می دهد. در غیر اینصورت به عنوان HTTPS  شناخته شده است، و این داده هایی را رمز گشایی می کند که از دستگاه شما به سرور اینترنت عبور می کند، به این معنی که هیچ هکری نمی تواند اطلاعات خصوصی شما را رمز گشایی کند.

 

  • نرم افزارهایی که می توانند خطرناک باشند

همیشه اجازه هایی که در یک برنامه  کاربردی وجود دارد را بررسی کنید و قبل از نصب مطمئن شوید که آنها قادر به دسترسی به اطلاعات غیر ضروری نیستند. برای مثال، یک برنامه مربوط به نقاشی نباید به اطلاعات لیست تماس یا شبکه شما دسترسی داشته باشند.

www.telegraph.co.uk/finance/yourbusiness/11393773/Seven-ways-to-avoid-being-hacked.html