چالش های شبکه برای سال 2016 و فراتر از آن

خرید VPN کریو

مدیران شبکه برای گسترش تعداد زیادی دستگاه، افزایش تهدیدات امنیتی و محدود کردن بودجه های پیش رو در حال مقاومت هستند.

شبکه : برای برخی، این چیزی نفرین شده است که تنها می شود بخشی از مکالمات وقتی که مشکلی وجود دارد. برای ما، مدیران شبکه و مهندسان مسئول آن، شبکه یک نشان از موفقیت است. اگر یک شبکه به خوبی ساخته شده باشد ، ما به خوبی در حال انجام کارهستیم؛ اگر خوب نباشد ، بنظر نمی رسد به درستی پیش برویم.

network_challenges

با توجه به رابطه همزیستی بین شبکه و مدیر شبکه، ما از نزدیک تلاقی تغییرات تکنولوژی برای سال پیش رو را نظارت می کنیم. شبکه های محبوب ما وقتیکه به چالش های از محیطهای مدرن IT می رسند به قلمرو ناشناخته ای روبرو هستند – به اینترنت اشیاء و نرم افزارها فکر کنید- شبکه (SDN) در بالای بودجه همیشه حاظر و نگرانی های امنیتی تعریف شده . در سال 2016 ، این فشارها ممکن است لحظه های شکست یا ساختن را برای شرکت هایی عرضه بدارند که تا کنون ما را به خوبی پشتیبانی کرده اند.

با این ذهنیت، ما اخیرا جامعه مان را از حرفه ای های IT    پر کرده ایم آنها مشاوره هایی به شبکه هایشان برای سال پیش رو می دهند، شبیه به آنچه که فرزندان خودشان را نصیحت می کنند. از آنجا که همه ما به این فکر میکنیم که آیا شبکه ما درست است؟

نتایج ما به یک حقیقت در مورد وضعیت شبکه اشاره دارد: شبکه ها در حال کهنه شدن هستند، و ما مدیران وب وظیفه داریم با ارتقا آنها به استانداردهای عملکرد کسب و کار برسیم. متاسفانه، برای انجام آن فقدان زمان و بودجه را داریم .

بیشتر  موضوع های تکرار شده خاص در مطالعه چالش هایی را که پیش رو هستند را برجسته کرده و بهترین شیوه هایی که ما می توانیم استفاده کنیم تا شبکه ها و خودمان را برای آینده آماده کنیم شناسایی شده است.

جهش رشد

اکثر شبکه های بزرگ به طور چشمگیری در حال رشد هستند. در سال جدید، شبکه های ما با موجی دیگر از دستگاهها، برنامه ها و بارهای شبکه روبرو خواهند شد که شبکه ها و مدیران شبکه را چنان محک خواهد زد که قبلا هرگز نبوده است.  در اینجا برای هدف ما، اجازه بدهید فقط بر روی یکی از موضاعات اصلی مرتبط با این تمرکز کنیم: اینترنت اشیاء (I o T) .

به گفته  IDC’s Worldwide IT Industry 2016 Predictions تا سال 2018 تعداد دستگاههای IoT بیشتر از دو برابر خواهد شد، توسعه 200000 برنامه جدید پیشبرد می یابد. این روند با سرعت و شدت در حال انجام است و شرکت ها بدون استراتژی loT ، پشت سرگذاشته خواهند شد، شبیه به چیزی که ما در مورد BYOD دیدیم، اما حتی شدیدتر از آن خواهد بود.

دسترسی به اینترنت برای هر چیزی که ما لمس می کنیم یک واقعیت قریب الوقوع است . دیر یا زود، دستگاه های شبکه غیر سنتی بسیار متدوال تر از دستگاه های سنتی که شبکه متصل هستند  خواهند شد – به نور و کنترل های امنیتی، اسکنرها و سنسورها، حتی قهوه جوش اداره شما فکر کنید. این “اشیاء” به زودی به شبکه نفوذ خواهند کرد، هوگینگ کردن پهنای باند و استفاده از پروتکل های شبکه، به این معنی که شما اکنون نیاز دارید تا برای تحویل گیری شبکه از “اشیاء”  آماده شوید.

از نظر بهترین شیوه ها برای آمادگی اینترنت اشیا ، به یاد داشته باشید بعد ازاینکه مرزهای  امنیتی IT  سنتی اساسا نابود شدند  و محیط ها به حضور انسان و حجم کاربران پاسخ خواهند داد آگاهی از نرم افزار و ترافیک شبکه کلیدی است.

علاوه بر این، در عصر اینترنت اشیاء، نگرانی پهنای باند شبکه پایه نسبت به نگرانی ها مانند در دسترس بود شبکه و امنیت اتصال دستگاه ها ثانویه خواهد شد. اگر شما در حال حاظر آمادگی ندارید، باید بر شبکه ، برنامه های کاربردی و کیفیت خدمات نظارت کنید ، و اکنون زمان آن است که کنترل واقعی بر IP  آدرس مدیریت  را بگیرید .

اول ایمنی

امنیت واقعا در سال 2015  بالاتر از ذهن جهانی شد. اما برای شبکه و زیر ساخت های فناوری اطلاعات، سال 2016 به عنوان یک عصر جدید از امنیت نشان شد، زمانیکه ما به سادگی نمی توانیم “آن را به بعد از آن بیندازیم”. نقض های عمده امنیتی ، دستگاه های بیشتر و ارتباط شخص ثالث به شبکه ، جابجایی در سیستم ابری و رویدادهای دیگر چشم انداز تهدیدات برای سال 2016 و فراتر از آن را گسترش داده است. تلاش برای ساختن شبکه امن فرایندیست که نیاز به استمرار و مراقبت دارد و شامل اقداماتی نظیر تهیه فهرستی از شبکه ها برای مشخص کردن آسیب پذیری ها، بروزرسانی مستمر تکنولوژی امنیت و سیستم عامل دستگاه، تحت کنترل درآوردن آدرس آی.پی ها  و رصد منظم ایرادهای احتمالی می شود.

برای اطمینان شبکه های امن در میان تغییرات پیکر بندی، چند قدم اساسی برای شما وجود دارد . ابتدا، استاندارد سازی زیر ساخت ها تا جاییکه معقول است ، یا حداقل یافتن راه موثر برای مدیریت سیستم های منحصر بفرد که به راحتی نادیده گرفته می شوند. در مرحله بعد، پذیرفتن اینکه دفاع اولیه بوسیله نوع آنها محدود شده است و حرکت به دفاع منطقه لایه لایه استفاده کننده اتوماسیون بیشتر ممکن است به طور قابل ملاحظه ای آسیب پذیری را کاهش دهد.

 

همچنین اطمینان حاصل کنید که بر تغییرات شبکه بوسیله اجرای پروسه کنترل تغییر نظارت دارید. در نهایت، به یاد داشته باشید که انطباق دو برابر است و باید شامل هر دو نظارت خارجی و همچنین پایبندی به سیاست های امنیت داخلی باشد. این روش های شبکه امن به شما برای حفاظت از بودجه برای مقیاس و رشد امنیتی  در کنار شبکه در سال جدید کمک خواهد کرد.

در ارتباط بودن با Joneses

فن آوری که دیگران آن را درک نمی کنند اغلب برای توجیه از نفطه نظر هزینه های مشکل می باشد. شبکه ها به طور طبیعی پول بیشتری برای پشتیبانی از پیچیدگی نصب و استقرار دریافت و تقاضا نمی کند.

به این دلیل شما باید مدبر باشید، موجودی شبکه خود و چگونگی اینکه شما می توانید هم کم سود و هم موثر باشید را دریابید. اما مهمتر از همه، ایجاد ارتباط با مدیران شبکه است. موفقیت IT  برای موفقیت کسب و کار حیاتی است و شبکه جزء کلیدی است که کسب و کار را به صورت هموار به کار می اندازد. برای ایجاد ارتباط بین IT  و C-suite کار کنید بنابراین شما برای شبکه ای که لایق آن هستید برجسته باشید.

بسیاری از ما، این مسائل را در نزدیکی خود داریم. امیدوارم ، آنها باعث شوند شما برای چالش هایی که در سال 2016 و بعد از آن سرعت خواهد گرفت تامل کنید. اما بخاطر داشته باشید، که تنها نیستید. همه ما برای روبرو شدن با این چالش ها با هم هستیم. تکیه به یکدیگر بهترین روش است و شبکه شما پشت شما خواهد بود.

http://www.networkcomputing.com/internet-things/networking-challenges016-and-beyond/1354160567