چطور VPN را روی Samsung Galaxy S6 نصب کنیم

چگونه VPN را بر روی سامسونگ نصب کنیم؟

سری برتر سامسونگ برای کاربر گوشی های Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge را به ارمغان آورده است. این گوشی ها در میان قدرتمندترین تلفن های هوشمندی هستند که شما می توانید انتخاب کنید و قطعا جزو بهترین گزینه هایی هستند که در دسترس است.

اگرچه تفاوت اندکی بین دو مدل وجود دارد، هر دو عملکرد و ویژگی های مشابهی ارائه می دهند. Samsung S6 Edge نگاه بیشتری به آینده دارد و در مقایسه با S6 استانداردهای بیشتری را رعایت کرده است، اما بیابید صادق باشیم، شما چیزی را از دست نمی دهید اگر از صفحه نمایش منحنی گوشی برخوردار نباشید.

شما باید از حریم خصوصی آنلاین و اطلاعات محرمانه با خرید VPN موبایل در سامسونگ S6 محافظت کنید.

نصب VPN روی سامسونگ S6

سرویس های VPN موبایل بسیاری برای Samsung S6 در صنعت موجود است و هر کدام از آنها بسیار سازگار و دارای نصب آسان هستند. از آنجاییکه سامسونگ S6 و S6 Edge بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می شوند، شما می توانید برنامه های کاربردی آنها را در Google Play Store پیدا کنید.

راه دیگر استفاده از VPN روی Samsung S6 پیکربندی دستی آن است. شما می توانید با انجام مراحل زیر VPN را روی Samsung S6 نصب کنید:

1- با رفتن به برنامه ها ‘Settings’ را از Samsung S6 باز کنید.

2- اکنون در بخش Connections، گزینه ‘More connection settings’ را انتخاب کنید.

3- در مرحله بعد شما گزینه های بیشتری خواهید دید، گزینه ‘VPN’ را انتخاب کنید.

4- از گوشه بالا سمت راست ‘Add VPN’ را انتخاب کنید تا یک پروفایل تازه اضافه کنید.

پاپ کوچک باز خواهد شد. بر روی نام اتصال کلیک کتید و پروتکل را از منوی کشویی زیر ‘Type’ انتخاب کنید. PPTP نسبتا ساده است به طوریکه هیچ اطلاعات اضافی نیاز ندارد. اگر شما می خواهید از  L2TP/IPSec استفاده کنید، جزئیات اضافی ارائه شده توسط ارائه دهنده VPN را وارد کنید.

سپس ‘Server address’ را که می خواهید متصل بشوید را وارد کنید و گزینه ‘Save’ را انتخاب کنید.

شما اکنون پروقایل VPN جدید اضافه شده را خواهید دید. برای اتصال، پروفایل VPN جدید خود را انتخاب کنید و جزئیان ورود (نام کاربری و رمز عبور) را وارد کنید، ‘Save account information’ را تیک بزنید و ‘CONNECT را انتخاب کنید.

بهترین VPN برای Samsung Galaxy S6 و S6 Edge

خرید VPN موبایل برای Samsung S6 شما را در هنگام اتصال به Wi-Fi عمومی حفاظت می کند. این میزبان های Wi-Fi شدیدا نا امن هستند و افراد مخرب نظر هکرها، جاسوسان، فیشر ها و اسپم ها را جذب می کنند.

در زیر برخی از بهترین VPN ها برای سامسونگ آورده شده است و شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این سرویس های VPN همه ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری خواهند کرد، شما را از هکرها و امثال آنها حفظ می کنند. شما می توانید مطالبی محدود شده به صورت جغرافیایی را باز کنید و با کمک Samsung Galaxy S6 VPN به وب سایت های مسدود شده دسترسی یابید.

vpn-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af

نتیجه گیری

Samsung S6 و S6 Edge برخی از بهترین تلفن های هوشمندی هستند که امروزه می توانید انتخاب کنید. سامسونگ S6 Edge دارای طراحی کمی ضخیم تری است و طول عمر باتری بیشتری در مقایسه با S6 ارائه می دهد. با S6 Edge شما می توانید به ویژگی های خاصی توسط صفحه نمایش منحنی آن دست یابید.

با این حال، هیچ تفاوتی در سخت افزار، سایز صفحه نمایش، دوربین و دیگر بخش های کلیدی بین این دو وجود ندارد. شما با استفاده از خرید VPN کریو روی سامسونگ S6 می توانید همه اطلاعات شخصی خود را از مجرمان سایبری حفاظت کنید.

راهنمای ما در نصب وی پی ان روی سامسونگ S6 و S6 Edge به شما کمک خواهد کرد. نصب VPN برای پروتکل PPTP و L2TP/IPSec نسبتا ساده است و مراحل ارائه شده در بالا شما را در راه اندازی هدایت خواهند کرد. OpenVPN تلاش بیشتری نیاز خواهد داشت.