چگونه اینترنت ملی جدید را دور بزنید

با VPN هر نوع محدودیتی را دور بزنید

VPN IR

در 30 اگوست، ایرات رسما اعلام کرد که سه مرحله از راه اندازی اینترنت ملی خود را به پایان رسانده است.

حامیان و مقامات این اینترنت ملی جدید ادعا می کنند که سرعت آن بالاتر، هزینه کمتر و امنیت آن بیشتر از شبکه جهانی وب است. منتقدان با وجود ادعا اشاره می کنند که هدف اصلی از اینترنت ملی کنترل و نظلرت بر کاربران است.

سازمان ملل متحد اینترنت آزاد را یک حق اساسی می داند و این اینترنت ملی ، با وجود هر گونه ادعا در مورد میزان قابل اعتماد بود آن به صورت مستقیم با آزادی در تضاد است. با اجبار کاربران در استفاده از اینترنت تحت کنترل، آزادی آنها از دست رفته محسوب می گردد. هنگامیکه IP کاربران این کشور روی شبکه وارد می شود تنها به محتوای محلی خاصی دسترسی می یابند و دسترسی به مطالب جهانی نیاز به عبور از فیلترها و اجازه های مخصوص دارد.

با این حال، قبل از اجرای آن، همه چیز بهتر بود. دولت، مانند چین بیش از 500 تا از وب سایت های محبوب را در موضوعات بحث برانگیر و اخبار مسدود کرده است. این اینترنت ملی اکنون تو مرحله بیشتر دارد، با فاز دو که در فوریه 2016 راه اندازی شد که محتوای مطالب محلی را تبلیغ می کند و فاز سه در مارس 2016 که سرویس های اضافی را تبلیغات می کند و پشتیبانی از شرکت هایی با تجارت ملی را فراهم می کند.

سابقه این کشور با سایت های شبکه های وحشتناک است. بسیاری از مردم از VPN ها برای دست یافتن به شبکه های اجتماعی مورد نظر استفاده می کنند.

اگر اخبار و زندگی و اینترنت واقعی را می خواهید نیاز دارید که آزادی را در دستان خود بگیرید، با خرید VPN اینترنت همانطوری که گمان می کنید خواهد بود. همانطور که سازمان ملل شرح داده است اینترنت یک حق اساسی بشر است و دسترسی به گفتار و ایده های آزاد نباید تحت فیلتر، سانسور یا مسدود شدن باشد. TorGuard سرویس هایی ارائه می دهد که به صورت پایدار و محکمی سرویس هایی برای کار در ایران فراهم می کنند.

با خرید VPN و استفاده از سرورهای VPN و قابلیت بروکسی، شما می توانید بدون نگرانی در مورد اینکه شناسایی شوید به اینترنت بدون فیلتر دسترسی داشته باشید. سرور VPN از شناسایی افراد با نمایش ترافیک SSL به صورت نرمال جلوگیری می کند در حالیکه پروکسی به عنوان یک لایه محافظت عمل می کند.