چگونه VPN خود را امن تر کنید

چگونه VPN  خود را امن تر کنید

secure vpn

VPN ها به طور پیش فرض امنیت عالی و امکان ناشناخته ماندن را برای شما فراهم می آورند، اما این بدان معنی نیست که آنها غیر قابل نفوذ هستند. اگر شما می خواهید به خوبی امنیتتان حفظ بشود، در اینجا مواردی بیان شده که می تواند به شما کمک کند. ما روشهایی را برای اطمینان بیشتر در مورد حریم خصوصی و حفاظت لیست کرده ایم.

تغییر پروتکل VPN

change vpn protocol

تنها یک نوع VPN وجود ندارد. در واقع انواع پروتکل های VPN مختلف در استفاده های معمول وجود دارد، و تعداد زیادی ارائه دهندگان VPN  به شما حق انتخاب می دهند. بعضی اوقا این انتخاب در نرم افزار کانکشن موجود است و بعضی واقات ، یک تنظمیم ساده برای ابزار های جانبی وی پی ان میباشد.

اغلب، گزینه های شما PPTP  (پروتکل تونل نقطه به نقطه ) ، L2TP/ IPS ec  (پروتکل تونل لایه 2 ) و VPN باز هستند.

بخصوص  اگر شما آن را در دستگاه تلفن همراه خود و یا روتر فلش VPN  راه اندازی کنید، PPTP , L2TP  می توانند گزینه های بهتری به نظر برسند ، چرا که آنها برای پیکر بندی بسیار آسانتر هستند. در بسیاری موارد، شما واقعا تنها به نام سرور ، نام کاربری و کلمه عبور نیاز دارید.

بنابراین این کاملا با اهمیت است که از VPN باز استفاده کنید. PPTP  اساسا کرک شده است – از رمزگذاری ضعیف 128 بیت و اتصال ابتدایی استفاده می کند و فرآیند احراز هویت می تواند قطع و کرک بشود. در بالاترین قسمت ، در واقع سریع ترین پروتکل است برای اینکه پایین ترین رمز گذاری بالا سری را دارد.

L2tp  امن تر است. اما همچنین تعداد زیادی بالا سری اضافه شده است، و پایین ترین پروتکل است.

VPN  باز بهترین است : سریع است ، به سرعت اتصال از دست رفته را بازیابی می کند و تا آنجا که ما می دانیم کاملا امن است .

vpnnetmon

یکی از مسائل با یک اتصال VPN  این است که اگر اتصال VPN  شما شکست بخورد – اگر سرور VPN خراب بشود و اتصال از دست برود- کامپیوتر شما فورا خواهد  به آدرس اینترنتی عادی شما باز می گردد، به طور بلقوه شما را آسیب پذیر می سازد. شما احتمالا نخواهید دانست که چه اتفاقی افتاده است.

اینجا جایی است که حذف کردن سوییچ می آید. حتمی است که اگر شما VPN  را از دست بدهید بعد از آن هر یک از اتصالات کامپیوتر شما یا برنامه های کاربردی که از آن استفاده می کردید خاموش می شود.

اساسا، اگر شما با VPN  اتصال پیدا نکنید ، شما اصلا نمی توانید اتصال پیدا کنید.

در واقع بعضی برنامه های اتصال VPN  در آن ساخته شده اند. اگر شما می خواهید از آن استفاده کنید، فقط سوییچ را روشن کنید .

یک جایگزین VPNetMon می باشد، یک برنامه کوچک فوق العاده  برای ویندوز که می تواند فورا برنامه های انتخاب شده را پیکر بندی کند اگر VPN  از دست رفت و اگر دوباره افزایش پیدا کرد  مجددا راه اندازی می شود.

برای تنظیم آن این مراحل را دنبال کنید:

  • به VPN خود متصل شوید.
  • برنامه را شروع و بر روی Opt کلیک کنید.
  • در سمت چپ، باید دو IP آدرس نشان داده شود: IP  آدرس محلی شما (در بالا) ، و IP  آدرس VPN  (دومین ). در این زمینه  جاییکه گفته شده شروع  VPN IP   است، اولین شماره از VPN IP  آدرس خود را وارد کنید: به طور مثال ، اگر 1.1.68  است ، بعد از آن در 10 تایپ کنید. این چگونگی تشخیص اتصال شما است.
  • بعد از A1 بر روی Browse کلیک کنید و برنامه ای می خواهید کنترل کنید را پیدا کنید به عنوان مثال Exe . اگر شما کادر کنترل را چک کنید می بینید زمانیکه VPN  را غیر فعال می کنید طور خودکار خاموش می شود . اگر شما Auto  را چک کنید ، می بیند که مجددا راه اندازی خواهد شد وقتیکه VPN برقرار باشد.

 

www.techradar.com/how-to/internet/how-to-make-your-vpn-more-secure-1301175/1