انواع سرویس VPN قابل فروش کدامند؟

معرفی سه نوع از سرویس های VPN

client-to-vpn

VPN یک راه امن، کارآمد و اقتصادی برای اتصال شبکه های فیزیکی جداگانه فراهم می کند و به کاربران اجازه دسترسی به منابع شبکه شرکت از مکان های از راه دور را می دهد.

Barracuda NextGen Firewall F-Series سه نوع از سرویس های VPN را ارائه می دهد:

Client-to-Site VPN – اجازه دسترسی کاربران از راه دور به شبکه شرکت با کلاینت های VPN و دستگاه های موبایل.

Site-to-Site VPN _ به صورت امن و شفاف موقعیت های مکانی از راه دور را با شبکه شما متصل می کند.

SSL VPN_ به کاربران از راه دور اجازه می دهد به منابع شرکت روی یک رابط وب امن دسترسی یابد بدون اینکه نیازی به پیکربندی یک کلاینت VPN باشد.

Client-to-site VPN

Client-to-site VPN دسترسی کاربران به شبکه شرکت از مکانی دورتر روی یک اتصال تونل امن را فراهم می کند. اجراز هویت کلاینت ها توسط نام کاربری/ رمز عبور و/ یا گواهی های  X.509 است. بسته به دستگاه کلاینت VPN، F-Series از پروتکل های TINA یا VPN پشتیبانی می کند. دستگاه های موبایل اجرا کننده iOS یا اندروید می توانند با استفاده از IPsec و با کلید های از پیش مشترک اتصال یابند.

Site-to-site VPN

Site-to-site VPN اتصالات امن بین دو موقعیت مکانی روی شبکه عمومی مانند اینترنت ایجاد می کند. پروتکل اختصاصی TINA قابلیت مدیریت هوشمند ترافیک با استفاده از Traffic Intelligence ، بهینه سازی WAN و شکل دهی ترافیک را فراهم می آورد. برای اتصال با دروازه VPN ثالث، امکان ایجاد اتصال Site-to-Site VPN با استفاده از IPsec وجود دارد.

SSL VPN

SSL VPN دسترسی رمزگذاری شده امن SSL/TLS با منابع داخلی شرکت و برنامه های کاربردی را از طریق رابط وب قابل تنظیم را ایجاد می کند بدون اینکه نیازی به نصب با پیکربندی کلاینت VPN باشد. SSL VPN احراز هویت متمرکز، اختیارات و بازرسی محتوا را پشتیبانی می کند. سرور و برنامه URLs به فضای نام URL ترجمه می شود و منابع را از طریق نام میزبان قابل دسترس می کند.